سرمایه گذاری 6000 میلیارد تومانی در صنعت کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بیش از 6000 میلیارد تومان در حوزه صنعت استان سرمایه‌گذاری شده است.

سرمایه گذاری 6000 میلیارد تومانی در صنعت کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،«مهدی حسینی‌نژاد» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان این‌که بیش از6000 میلیارد تومان در حوزه صنعت استان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: منتظر حضور مقامات کشوری در فرصت‌های آتی برای بهره‌برداری هستیم چون کار بزرگی است و می‌خواهیم حق مطلب ادا شود.

«مهدی حسینی‌نژاد» گفت : در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان، کارخانه تولید شمش 1.7 میلیون تنی، خط 7 کنسانتره 2 میلیون تنی و نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی شرکت گل گهر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در روزهای آینده به استان کرمان و پروژه‌های قابل افتتاح حوزه صنعت و معدن در این سفر گفت: واحدهای صنعتی آماده افتتاح در شهرستان‌های زرند، کرمان، سیرجان و رفسنجان داریم که به‌علت حجم کار و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، پیشنهاد شد پروژه‌های سیرجان در سفر ریاست جمهوری افتتاح شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان این‌که با حضور رئیس‌جمهور بیش از 9000 میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد، گفت: میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌های شرکت صنعتی معدنی گل گهر نزدیک به یک هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان این‌که برای افتتاح پروژه‌های مربوط به مس، سنگ آهن جلال‌آباد و طرح‌های کرمان منتظر مقامات کشوری هستیم، افزود: در حوزه مس بیش از 3500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و در زرند مجتمع فکور صنعت 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده و عموماً در حوزه صنعت و معدن پروژه‌های بزرگی داریم.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: در کرمان پروژه فروکروم تاپ اکو خاورمیانه را داریم که برای نخستین بار پس ازگذشت 60 سال نیاز فرآوری کرومیت استان را برآورده کرده و در دو فاز و با 180 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به ظرفیت 200 هزار تن به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم بتوانیم با حضور مسئولان کشوری در دهه فجر این پروژه‌ها را بهره‌برداری کنیم.

 

انتهای پیام/س

 

6000 میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار