رحمانی: دیدار سختی با استقلال داریم/ آیزاول حریف سختی بود

هافبک ذوب آهن گفت: تیم آیزاول حریف سختی بود و خوشبختانه توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رحمانی، هافبک تیم ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل آیزاول هند بیان کرد: دیدار خیلی سختی داشتیم و خوشحالم که توانستیم برد شیرینی را کسب کنیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم. خوشبختانه این بازی را بردیم و برای بازی با استقلال آماده می شویم.

او افزود: تیم آیزاول خوب بود و در طول 90 دقیقه ندیدم، یک بار هم به زیر توپ بزنند اما در فوتبال ایران این اتفاق خبلی رخ می دهد. خوشبختانه ما خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

رحمانی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر خاطرنشان کرد: از تمام مدیران و مسئولان تشکر می کنم که چمن خوبی را در اختیار ما قرار دارند و خوشحالم که توانستیم در نخستین بازی پیروز شویم. امیدوارم در این زمین نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک ذوب آهن در مورد دیدار با استقلال تهران افزود: استقلال تیم خوبی است و به فینال جام حذفی هم رفته اما با ذوب آهن هستیم و تلاش مان را چندین برابر می کنیم تا بتوانیم پیروزی را کسب کنیم. بازی سختی است اما تیم ما هم خوب شده و می خواهیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان گفت: پیش از آنکه به ذوب آهن بیایم، تمامی بازیکنان را می شناختم و پس از ورود به این تیم، انگار 4 سال برای ذوب آهن بازی می کردم. رجب زاده در اصفهان خیلی به من کمک کرد و امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را در ذوب آهن سپری کنم.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک ذوب آهن در مورد دیدار با استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار