گفتگوی علی ضیا با صفر کشکولی در روز تولدش

سیدعلی ضیا به رسم چهارشنبه های برنامه اش که هر بار با یک چهره در روز تولد او گپ می زند، این هفته میزبان صفر کشکولی بازیگر، بدلکار و ورزشکار شناخته شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفر کشکولی که سابقه ورزش قهرمانی در رشته وزنه برداری را دارد، در اوایل دهه ۴۰ به واسطه ساموئل خاچیکیان وارد سینما شد و در دوران بعد از پیروزی انقلاب هم در سریالها و فیلمهایی مانند «هشدارهای پلیس»، «آینه عبرت»، «شلیک نهایی»، «شکار»، «گاومیشها» و «دلار» ایفای نقش کرد.

او که از جمله آخرین کارهایش می توان به «گشت 2»، «لیسانسه ها»، «بیمار استاندارد» و «خاطرات مرد ناتمام» اشاره کرد در سالروز تولد 73 سالگی اش مقابل علی ضیا می نشیند و با او گپ می زند.

ضیا پیش از این در چهارشنبه های «فرمول یک»، میزبان چهره هایی چون علی فروتن، سیدجواد هاشمی، مجید اخشابی، رسول نجفیان، فرشاد پیوس، کتایون ریاحی، رضا رویگری، اصغر همت، رسول صدرعاملی، خانواده و دوستان زنده یاد علی معلم، فریبا کوثری، فرهاد آئیش، آرش برهانی، محمد اصفهانی و... بوده است و ضمن گفتگو با آنها جشن تولدشان را در کنار دوستان و خانواده شان روی آنتن زنده شبکه یک جشن گرفته است.

گفتگوی این هفته این مجری با مهمانش به احترام ایام فاطمیه بدون کیک تولد خواهد بود و تنها به بهانه تولد کشکولی، گفتگویی با او روانه آنتن خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیا به تهیه کنندگی افشین حسین خانی، شنبه تا چهارشنبه ها بعد از اذان مغرب هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.