کارگران آمریکا چقدر دستمزد می گیرند؟

با احتساب نرخ تبدیل دلار به ریال، دستمزد کارگران آمریکا در هر ساعت در سال ۱۹۳۸ ، ۱۹ هزار تومان بوده و در سال ۲۰۱۷ حدود ۳۳ هزار تومان است.

کارگران آمریکا چقدر دستمزد می گیرند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سی ان ان مانی در گزارشی به حداقل حقوق کارگران برای هر ساعت از سال ۱۹۳۸ تا کنون پرداخته است.

این رسانه به قانون حداقل دستمزد ساعتی کارگران فدرال که در سال ۱۹۳۸ تصویب شده اشاره کرده و نوشته است: این حقوق در ابتدا برای هر ساعت کار کارگر برابر با ۳۵ سنت بوده که امروز با توجه به حجم تورم برابر با ۴.۱۹ دلار در هر ساعت است.

نمودار حداقل دستمزد ساعتی در آمریکا با در نظر گرفتن تورم در بالا و نمودار حداقل دستمزد ساعتی در آمریکا بدون در نظر گرفتن تورم طی ۸۰ سال گذشته در جدول زیر نمایش داده شده است.

 


بیشتر بخوانید:سخت‌کوش‌ترین مردم جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟+ نمودار


براساس این نمودار بیشترین میزان دستمزد ساعتی به سال ۱۹۶۸ برمی گردد که در آن سال به ازای هر ساعت کار ۱.۶۰ دلار دستمزد به کارگران تعلق می‌گرفت. ارزش این دستمزد با توجه به کاهش تورم در آن سال چیزی بالغ بر ۱۰.۸۶ دلار در هر ساعت بوده است. از سال ۲۰۱۵ تاکنون دستمزد کارگران بر اساس قانون فدرال برای هر ساعت ۷.۲۵ دلار است و تغییری در میزان دستمزد ایجاد نشده است.

با احتساب نرخ تبدیل دلار به ریال، دستمزد کارگران آمریکا در هر ساعت در سال ۱۹۳۸، ۱۹ هزار تومان و در سال ۲۰۱۷ حدود ۳۳ هزار تومان است.

منبع:ایلنا

انتهای پیام/

دستمزد کارگران آمریکا چقدر است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امیر
۱۶:۳۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
آمریکا رو به افول است
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۰:۴۳ ۱۲ دی ۱۳۹۸
بازم بنزینو با امریکا مقایسه کنین
آخرین اخبار