افتتاح 271 پروژه طی ایام‌الله دهه فجر در سطح روستاهای استان زنجان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان از افتتاح 271 پروژه طی ایام‌الله دهه فجر در سطح روستاهای زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، دومین جلسه کمیته روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام سید مجتبی حسینی، رئیس کمیته و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر اعضای کمیته برگزار شد.
حجت الاسلام سید مجتبی حسینی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه این جلسه در نشست با اصحاب رسانه با تشریح برنامه های کمیته روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان از افتتاح 271 پروژه طی ایام الله دهه فجر در سطح روستاهای استان خبر داد و گفت: در این ایام در مجموع 73 پروژه در بخش کشاورزی استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که 51 پروژه از این تعداد عمرانی و 73 پروژه سرمایه ای است.
وی همچنین از واگذاری 166 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد طی ایام الله دهه مبارک فجر در استان زنجان خبر داد و افزود: در این ایام 101 فقره کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان اعطا خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر خدمات پزشکی و دامپزشکی رایگان در سطح روستاهای استان زنجان ارایه می شود، برگزاری دوره های مهارتی تربیت قرآنی، منزلت زن مسلمان، اقتصاد مقاومتی و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف را از جمله برنامه های کمیته روستایی در حوزه امور بانوان عنوان کرد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزاری انواع مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های قرائت و حفظ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش ها و نشست های مختلف فرهنگی و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های کمیته روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برشمرد.
در این جلسه نمایندگان هر کدام از دستگاه های اجرایی استان با ارایه گزارشی، برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح خود در ایام الله دهه مبارک فجر را تشرح کردند.

انتهای پیام/ ک


برگزاری دومین جلسه کمیته روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.