شمسایی: فالکائو نه تنها رکورد من بلکه ایران را پشت سر گذاشت

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در واکنش به شکسته شدن رکوردش گفت: فالکائو توانست علاوه بر رکورد من، عنوان آقای گلی را نیز به نام برزیل به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با رادیو در واکنش به شکسته شدن رکورد گل هایش توسط فالکائو گفت: بعد از شنیدن این خبر نتوانسته ام جواب کسی را بدهم. در برزیل عزم جزمی وجود دارد که فردی را که سه بار از دنیای ورزش خداحافظی کرده است را برمی گردانند و پشت او می ایستند تا به این اعتبار دست یابد. من از رکورد خودم می گذرم اما از رکوردی که از کشورم گرفته شد نمی گذرم. فالکائو تنها رکورد من را پشت سر نگذاشت بلکه ایران را پشت سر گذاشت.

او ادامه داد: عزمی در میان مسئولان کشور برای حل این مشکلات نیست. من از سال 78 با افتخار پیراهن تیم ملی را تا سال 2012 به تن کردم و در روزهای سخت و شاد کنار تیم ملی بودم، اما حالا به راحتی تمام آن سختی‌ها از بین رفت. وقتی مسئولان برزیل به این حد برای شکستن رکورد جهان مصصم هستند، پس حتماً آنها کشورشان را بیشتر دوست دارند و برای مردم‌شان ارزش بیشتری قائل هستند. گاهی حسرت می خورم که چرا وقت و زندگی ام را برای ورزش گذاشتم اما من عاشق ایران هستم .

ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال در واکنش به این موضوع که مسئولان قول داده اند تورنمنتی برای بالا بردن رکورد او برگزار شود تصریح کرد: من این را باور ندارم. در آن زمان رادیو، تلویزیون و مطبوعات فشاری روی مسئولان آوردند و به همین خاطر در آن مقطع دو سه جلسه تشکیل دادند و به نظرم اینها همه فرار رو به جلو بود ضمن اینکه حرف‌هایی هم از آن جلسات درآمد که مرا بسیار آزرد. الان من روز سختی را می‌گذرانم و در خیابان همه مرا با انگشت نشان می‌دهند. من شرمنده مردم هستم. کاری از دستان من برنمی‌آید. امیدوارم در آینده حرف‌هایی که مسئولان می‌زنند عملی شود. اگر این اتفاق نیفتاد آنها در سال‌های بعد مغضوب مردم خواهند بود و باید جوابگو باشند.

مربی تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: فالکائو 70 بازی بیشتر از من انجام داده و شش سال هم بیشتر از من در تیم ملی کشورش بازی کرده است. فکر می‌کنم او الان به دنبال این است تا فاصله‌ مناسبی با من ایجاد کند و خیالش را راحت کند.

شمسایی درباره اقدامات حسین شمس برای برپایی یک تورنمنت بیان کرد: حسین شمس خودش با دو کشور برای انجام بازی دوستانه صحبت کرده است. خیلی از آدم‌ها در این چند وقت به من زنگ زده و گفته‌اند که اگر عدم انجام بازی‌های تدارکاتی به خاطر مسائل مالی است، ما آن را تقبل می‌کنیم. این واقعاً برای ما زشت است. من نمی‌دانم مشکل اصلی چه چیزی است. امیدوارم مسئولان، کشور را نگاه کنند، نه شخص من را. از من که گذشت. ما سفرای ورزش ایران بودیم. همان‌طور که گفتم از من گذشت،امیدوارم حداقل به فکر سایر ورزشکارها باشند.: به نظر من همه آدم‌هایی که مسئول بودند، کم‌کاری کردند. فرقی نمی‌کند شخص خاصی باشد. من به‌عنوان سرباز خدمت‌گزار کشور بودم. مسئولیت این اتفاق با مسئولان فوتسال است.

او درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد: فوتسال ما در آسیا وضعیت والیبال ما را پیدا کرده است. اکنون هر تیمی در آسیا یک ست از والیبال ما ببرد مثل پیروزی برای آن کشور است. فوتسال هم همین اختلاف را با تیم‌های آسیایی دارد. ضمن اینکه دو سه بازیکن جوان ما هم که سابقه حضور در چنین مسابقاتی را دارند، به تیم ملی اضافه شدند. فکر نمی‌کنم اتفاق خیلی خاصی در این مسابقات بیفتد، چون ماهیت فوتسال ما بسیار بزرگ است. به نظرم ما می‌توانیم به راحتی با قهرمانی از چین تایپه به ایران بازگردیم ما سوم دنیا شده‌ایم و الان باید به فکر نتایج بهتر از این مقام باشیم. من در گذشته هم گفته‌ام در کشور ما نیروی انسانی بسیار بالاتر از برنامه‌ریزی مسئولان است.

 انتهای پیام/

اظهارات شمسایی درباره شکسته شدن رکوردش توسط فالکائو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار