متقاضیان مسکن مهراستان کردستان صاحب خانه می شوند

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان از تحویل 32 هزار و 223 واحد مسکن مهر تا پایان دی ماه امسال در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خسرو ویسی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان  امروز (11 بهمن ) در جمع خبرنگاران استان گفت: براساس برنامه مسکن مهر شهری، سهمیه استان کردستان با احتساب شهرهای بالای 25 هزار و زیر 25 هزار نفر جمعیت در مجموع  38 هزار و 656 واحد بوده که از این تعداد تا کنون 32 هزار و 223  واحد آن به بهره برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شده است .
وی افزود: از مجموع واحدهای به بهره برداری رسیده سه هزار و 172 هزار واحد آن در نیمه اول امسال به پایان رسیده و تحویل متقاضیان شده است .
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهر سازی کردستان در ادامه از اتمام و تکمیل عملیات نازک کاری تعداد 1700 واحد، اتمام سفت کاری تعداد 2200 واحد و اتمام اسکلت و سقف 1200  واحد از واحدهای مسکن مهر استان در 10 ماه سال جاری خبر داد .
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: در سال 96 عملیات آماده سازی و محوطه سازی شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت مسکن مهر هواشناسی قروه به میزان 18 هزار و 500 متر مربع، اجرای بخشی از آماده سازی مسکن مهر سایت امام حسین قروه و عملیات خاکبرداری محل احداث دبستان 12 کلاسه در مسکن مهر مریوان صورت گرفته است.
وی گفت: اجرای عملیات خاکبرداری و انجام دیوارهای حایل و جدول گذاری معابر در پروژه 272 واحدی و اجرای عملیات محوطه سازی و دیوارکشی پروژه 140 واحد مریوان و اجرای آسفالت  خیابان 24 متری پروژه مسکن مهر 564 واحدی شهر بیجار، بخشی دیگر از اقداماتی است که امسال توسط اداره کل راه و شهرسازی کردستان انجام شده است .
ویسی در ادامه با اشاره به شروع عملیات احداث سایت 2 تجاری مسکن مهر بهاران سنندج تا مرحله سفت کاری و ادامه اجرای عملیات احداث سایت 1 تجاری مسکن مهر بهاران، تصریح کرد: اجرای عملیات محوطه سازی سایت 138 واحدی و سایت 80 واحدی مهر بیجار، اجرای معبر دسترسی به پروژه 1728 واحدی دگایران سنندج و محوطه سازی و آسفالت پروژه 220 واحدی کارکنان دارایی هم از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.
وی اجرای معبر دسترسی به پروژه 660 واحدی فراز سنندج از سمت ویلاشهر، تکمیل عملیات محوطه سازی مسکن مهر شهرک ژوان و 138 واحدی تپه بلان در کامیاران و همچنین برگزاری مناقصه و عقد قرارداد احداث واحدهای تجاری در سایت های مسکن مهر به تعداد 6 واحد را نیز از جمله دیگر اقداماتی برشمرد که در سال 96 توسط این معاونت انجام شده است .
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کردستان افزود: تحویل زمین و شروع عملیات ساخت واحدهای تجاری در سایت های مسکن مهر دیواندره، کامیاران و بیجار، برگزاری مناقصه و عقد قرار داد تکمیل مسجد مسکن مهر سنندج و عقد تفاهم نامه با شهرداری سنندج به منظور اجرای عملیات معبر دسترسی 1728 واحد دگایران به بلوار نظام مهندسی با اعتبار 25 میلیارد ریال پایان دی ماه سال جاری انجام شده است .
به گفته وی در خصوص اجرای قوانین نظام مهندسی و نظارت بر ساخت مسکن، بالغ بر 183 مورد نظارت با متراژ تقریبی 94 هزار و 750 مترمربع از اماکن در حال ساخت در سطح استان انجام شده است .
ویسی ادامه داد: در مدت مذکور 209 مورد پروانه اشتغال به کار مهندسی صادر، 508 پروانه تمدید و 317 مورد نیز ارتقاء داشته‌ایم.
انتهای پیام/م

تحویل 32 هزار و 223 واحد مسکن مهر به متقاضیان کردستانی

برچسب ها: بازارمسکن ، مسکن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۲۲ ۳۰ تير ۱۳۹۷
کدوم مسکن؟