مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل؛

نقش مهم مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل از نقش مهم خیرین درامر مدرسه سازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،دولت لطفی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: به دلیل محدودیت منابع مالی دولت مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی اهمیت قابل‌توجهی داشته و اقدام خیرین اردبیلی در مقایسه با سایر استان‌ها کم‌نظیر است.

وی افزود: در سال‌های اخیر خیرین بازوی یاریگر نوسازی مدارس در توسعه کمی فضاهای آموزشی بودند.

لطفی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۶۲ مدرسه توسط خیرین به آموزش و پرورش تحویل داده شده است گفت:علاوه بر این،احداث ۲۹ مدرسه دیگر نیز در دست اقدام است و در برخی مدارس نیمه تمام نوسازی مدارس نیز جهت تکمیل مشارکت دارد.

در ادامه این مراسم مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خبر داد.

لطفی با بیان اینکه این جشنواره در مرکز استان و شهرستان ها برگزتر خواهد شد تصریح کرد: این جشنواره طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در 13 اردیبهشت ماه در مرکز استان برگزار خواهد شد و امید می‌رود همانند سال‌های گذشته زمینه جذب همکاری و مشارکت خیرین به صورت گسترده در امر مدرسه‌سازی فراهم شود.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز به ضرورت مشارکت خیرین در بهسازی، زیباسازی و هوشمند سازی مدارس تاکید کرد.

احمد ناصری با بیان اینکه خیرین توانسته‌اند بخش قابل‌توجهی از فضاهای آموزشی موردنیاز دانش آموزان استان را تأمین کنند، اضافه کرد: همچنان نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

وی همچنین به ضرورت تقویت روابط بین همکاران فرهنگی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد و این مهم را زمینه‌ساز مشارکت فرهنگیان در امور خیریه دانست.

انتهای پیام/ح

برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.