عمق بخشی داخلی یکی از ماموریت های مهم بسیج

فرمانده سپاه ثارالله استان احساس امنیت را از خود امنیت مهمتر دانست و گفت: عمق بخشی داخلی یکی از ماموریت های مهم بسیج است.

عمق بخشی داخلی یکی از ماموریت های مهم بسیجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: باید جامعه ما هرچه بیشتر فاطمی شود و این امر نیز در صورتی محقق خواهد شد که رفتار و کردار این بانوی بزرگوار را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.


وی ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر افزود: با توجه متقارن شدن ایام فاطمیه با ایام دهه فجر، برنامه‌‌های سپاه ثارالله استان نیز در این راستا برنامه‌ریزی شده است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برپایی رژه موتوری، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نشست بصیرتی، روایت‌گری دستاوردهای انقلاب به ویژه نقش زن در قبل و بعد از انقلاب در جامعه، برگزاری شب شعر، نشست روشنگری انقلاب اسلامی و نقش رسانه‌های بیگانه، جشنواره سرود و تئاتر، اعزام 4 گروه جهادی به مناطق محروم، همایش مداحان و پیر غلامان، خاطره گویی از شهدا، همایش علمی کردن کشاورزی از جمله برنامه های سپاه و بسیج برشمرد.


وی اظهار داشت : برگزاری مراسم انقلاب اسلامی در ناحیه یک، برگزاری یادواره شهدای کارگری، برگزاری نشست بصیرتی، کارگاه فرقه شناسی، حضور در گلزار شهدا، راهپیمایی و برگزاری نمایشگاه از دیگر برنامه‌های مهم سپاه و بسیج در ایام الله دهه فجر می‌باشند.


سردار ابوحمزه بر جایگاه زن در خانواده و نقش محوری زن در تحکیم خانواده تاکید کرد و گفت: در هر شهرستانی باید 8 صندوق قراض‌الحسنه اشتغال زا با کمک مردم شکل گیرد، همچنین گشت های محله محور در یک هزار و 420 نقطه توسط پایگاه های مقاومت در ایجاد امنیت پایدار ایجاد شده است.


فرمانده سپاه ثارالله سپاه استان کرمان به نابودی داعش اشاره کرد و افزود: هم اکنون داعش به سمت افغانستان حرکت کرده است و به دنبال ایجاد مشکل در افغانستان می‌باشند، زیرا ناامنی به نفع داعش است و به دنبال ناامن کردن مرز‌های ایران اسلامی است.


وی به تشریح اغتشاشات دی‌ماه سال جاری پرداخت و عنوان کرد: سناریو اغتشاشات اخیر از خردادماه و توسط آمریکایی‌ها طراحی شده بود که خوشبختانه مردم فهیم ایران با شکوه بیشتر از سال‌های گذشته در 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کردند.


سردار ابوحمزه با اشاره به زلزله کوهبنان و راور تصریح کرد: سپاه و بسیج در هر بخشی که مردم نیاز به ما داشته باشند، آمادگی حضور و کمک رسانی را دارد، بنابراین تاکنون بیش از 40 کانکس در راور و بیش از 40 کانکس در کوهبنان برای مردم تهیه و نصب کرده ایم، همچنین در بخش توزیع غذای گرم نیز روزانه حدود 5 هزار غذا در مناطق زلزله زده کوهبنان و راور را داشته ایم، که باید متذکر شد این مسئولیت مستقیم مربوط بسیج و سپاه نیست بلکه ما به دولت کمک کرده‌ایم.


انتهای پیام/س

 

عمق بخشی داخلی یکی از ماموریت های مهم بسیج است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار