کشف ۱۵ فقره سرقت در بابل

سه سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت در بابل دستگیر شدند.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت واحد‌های تجاری قصابی و فروشکاه‌های برنج در  شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند سارقان را که به تشکیل باندی سه نفره اقدام به این سرقت‌ ها می‌کردند شناسایی کنند.

سرهنگ جعفری گفت: با هماهنگی‌های قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی سرکرده این باند و دو نفر از همدستان وی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: این متهمان که در بازدید از منزل سرکرده آنان یک دستگاه خودروی زانتیای سرقتی نیز کشف شد در تحقیقات و بازجویی‌ های پلیسی تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در  شهرستان بابل اقرار کردند.

وی از شهروندان خواست: با نصب دزدگیر و اقدامات پیشگیرانه فرصت ارتکاب جرم را برای سارقان مهیا نکنند و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات هرگونه موارد امنیتی از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری دهند.

انتهای پیام/ م

دستگیری سه سارق حرفه‌ای در بابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار