افتتاح 136 پروژه در شهرستان بیرجند به مناسبت دهه فجر

فرماندار شهرستان بیرجند از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳۶ پروژه در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  ناصری، فرماندار شهرستان بیرجند صبح امروز در نشست خبری گفت: ۱۳۶ پروژه برای افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر پیش‌بینی شده که با اجرای آن بیش از یک هزار و ۸۱ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.


وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها 73 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان بیرجند برنامه‌ریزی شده است،افزود: 30 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تأمین می‌شود.

بهره برداری 4 پروژه در فرودگاه بیرجند

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه پروژه‌هایی که توسط دهیاری‌های بخش مرکزی بیرجند اجرا شده 41 طرح است،گفت: در دهه فجر 4 پروژه شامل توسعه ترمینال، علمیات احداث ایستگاه و نصب سامانه راداری شرق کشور و ساختمان مانیتورینگ در فرودگاه بیرجند به بهره‌برداری می‌ر‌سد.
ناصری افزود: اعتبار پروژه‌های فرودگاه بیرجند 72 هزار میلیارد ریال بوده و در دهه فجر 7 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد 5 پروژه شهری و 2 پروژه روستایی است.

آغاز عملیات گازرسانی به 40 روستای شهرستان بیرجند در دهه فجر


وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به 40 روستای شهرستان بیرجند در دهه فجر آغاز می شود، افزود: احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی، آغاز عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه روستای امیرآباد، پارک سلامت و پارکینگ طبقاتی مدرس 19 شهرداری از جمله این پروژه ها است.


ناصری گفت : پروژه‌های شهرداری شامل 4 پروژه با اعتبار بیش از 30 هزار و 582 میلیون ریال که شامل افتتاح ایستگاه اصلی آتش‌نشانی مهرشهر، کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی، کلنگ زنی پارک سلامت و افتتاح آسفالت معابر شهر است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.