پرداخت شهریه تحصیلی به مددجویان دانشجو

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از پرداخت یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان کمک هزینه و شهریه به بیش از دو هزار دانشجو تحت حمایت در استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از دو هزار دانشجو در استان کرمانشاه از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند.

رحمتی پور افزود: یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان کمک هزینه و شهریه به دانشجویان تحت حمایت در این استان در نیمسال اول سال تحصیلی۹۷ -۹۶ اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: سقف شهریه پرداختی به دانشجویان مددجو در مقاطع کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان، مقاطع کارشناسی ارشد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و دکتری سه میلیون و ۵۰۰ تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن تاکید بر اینکه کمیته امداد نگاه ویژه ای نیز به مناطق محروم و به تبع دانشجویان این مناطق دارد، عنوان کرد: همچنین حدود ۴۰ میلیون تومان اعتبار مازاد برسرانه شهریه در ترم تحصیلی جاری به ۲۷۸ دانشجوی ساکن در مناطق محروم استان کرمانشاه پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز

 

بیش از دو هزار دانشجو در استان کرمانشاه از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار