در دهمین جلسه شورای چاپ و نشر شهرداری تهران ؛

نشرچاپ و انتشار مجازی کتاب های شهرداری تهران تصویب شد

دهمین جلسه شورای چاپ و نش برگزار شد که در طی آن جایگزینی شیوه‌های نوین نشر به منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حفظ محیط زیست به تصویب این شورا رسید.

نشرچاپ و انتشار مجازی کتاب های شهرداری تهران تصویب شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛دهمین جلسه شورای چاپ و نشر شهرداری تهران با هدف یکپارچگی هرچه بیشتر سیاست‌گذاری‌ها در این حوزه برگزار شد.

مهمترین مصوبه این جلسه تغییر رویه از چاپ سنتی به شیوه‌های نوین نشر به منظور هزینه کرد به جا و بهینه و تلاش هر چه بیشتر برای حفظ محیط زیست با صرفه جویی در مصرف کاغذ عنوان شد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه، تلاش برای گردآوری ناشران حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و امکان سنجی تولید اپلیکیشن‌ کتاب برای انتشار محتوای تولید شده در حوزه‌های مختلف شهرداری از طرف سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بود.

لازم به ذکر است؛ این جلسه با حضور محمد‌رضا جوادی‌یگانه رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سید مجید حسینی مدیر عامل موسسه نشر شهر و مجید شمسه سرپرست اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار