معاون عمرانی استاندارمرکزی؛

محور ساوه- همدان باید ایمن سازی شود/ ۳۴ نفر تلفات در این آزاد راه در ۱۰ ماه

معاون عمرانی استاندارمرکزی برایمن سازی محور ساوه- همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ زندوکیلی معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی در هشتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان بر ایمن سازی جاده ساوه - همدان تاکید کردو گفت: دستگاه‌های مربوطه باید برای ایمن کردن این اتوبان تلاش جدی داشته باشند.

زندوکیلی با بیان اینکه تولید خودرو‌های نا ایمن و همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین یکی از عوامل مهم در بالارفتن عامل تصادف است افزود:باید با شناسایی نقاط حادثه خیز در استان از طریق دستگاه‌های مربوط در دستورکار قرارگیرد و برای رفع ان‌ها اقدامات جدی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش سوانح رانندگی و ترافیک، فرهنگ سازی و ارائه آموزش بیشتر و بهتر به رانندگان نیاز است اضافه کرد: همچنین باید مراکز امدادرسانی در جاده‌های استان مرکزی هم زیاد شود تا در مواقع حادثه در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شوند.

۳۴ نفر تلفات در آزاد راه ساوه- همدان در ۱۰ ماه

سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی هم در این جلسه گفت: از جمله عوامل بالا بودن تصادف در آزاد راه ساوه -همدان می‌توان به نبود پارکینگ و مجتمع رفاهی برای رانندگان اشاره کرد چرا که در ۱۰ ماهه امسال ۳۴ نفر تلفات در این آزاد راه داشتیم.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.