مدیرکل پست استان اردبیل؛

مسابقه بین المللی نامه نگاری در استان اردبیل برگزار می شود

مدیرکل پست استان اردبیل از برگزاری مسابقه بین المللی نامه نگاری همزمان با سایر کشورهای عضو اتحادیه جهانی پست در کشور و استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی امدادی،مدیرکل پست استان اردبیل با بیان اینکه مسابقه بین المللی نامه نگاری همزمان با سایر کشورهای عضو اتحادیه جهانی پست در کشور و استان اردبیل برگزار می شود، ادامه داد: این مسابقه برای نوجوانانی که حداکثر 15 سال سن دارند برگزار می شود.
وی گفت: عنوان مسابقه بین المللی نامه نگاری سال 2018 اتحادیه جهانی پست ' تصور کنید نامه ای هستید که در زمان سفر می کنید قصد دارید چه پیامی به خوانندگان خود منتقل کنید؟ ' می باشد.
مدیرکل پست استان اردبیل افزود: هیچ هزینه ای بابت ارسال نامه به مسابقه دریافت نمی شود و رایگان است و علاقمندان می توانند پاکت مخصوص ارسال نامه را از ادارت پست، کانون پرورش کودکان و نوجوانان، اداره ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش تهیه کنند.
امدادی اظهار کرد: علاقمندان می توانند تا دوازدهم اسفند ماه امسال نامه های خود را به باجه های پستی انداخته و یا به ادارات پست تحویل دهند.
وی بیان کرد: اتحادیه جهانی پست برای این مسابقه جوایز ارزشمندی در نظر گرفته که مدال های طلا، نقره و برنز به ترتیب برای نفرات اول تا سوم و برای دیگر انشاهای برتر گواهینامه و جوایز دیگری اهدا خواهد شد.
مدیرکل پست استان اردبیل گفت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران هم برای 22 نامه برتر نوجوانان کشورمان تمبر طلا و نقره و همچنین برای 100 اثر برتر بعدی جوایز ارزنده ای در نظر گرفته است.

امدادی از اجرای طرح اساسی ساماندهی نشانی ایرانیان ، 'جی نف GNF' خبر داد و افزود: در این طرح که جز برنامه های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی است و کدینگ محلی محسوب می شود با استفاده از نقشه های پازل بندی و بر اساس طول و عرض جغرافیایی نقاط به هر زمین یک کد پستی اختصاص می یابد.
وی اظهار کرد: کد پستی اختصاصی در این طرح در واقع هویت مکانی زمین مورد نظر را نشان می دهد که منحصر بفرد است.
مدیرکل پست استان اردبیل با اشاره به اینکه حجم خرید مردم به صورت اینترنتی در حال افزایش است، بیان کرد: اداره کل پست در همه جای استان حضور دارد و ارتباط خود با مردم را برای ارائه خدمات مطلوب به آنها با شعار سرعت، دقت و ایمنی حفظ کرده است.
امدادی اضافه کرد: با اینکه با گسترش فضای مجازی نامه های ارسالی کاهش یافته اما خرید اینترنتی رشد داشته و شاهد افزایش بسته های پستی ارسالی هستیم و تلاش می کنیم زیرساخت های لازم برای توزیع بسته های پستی را در استان فراهم کنیم.
انتهای پیام/ح

اجرای طرح اساسی ساماندهی نشانی ایرانیان ، 'جی نف GNF'

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار