بازدید معاونت مشارکتهای مردمی و اشتغال اردبیل از طرح های اشتغالزایی بهزیستی اردکان

معاون اشتغال سازمان بهزیستی استان اردبیل از چند طرح موفق اشتغالزایی بهزیستی اردکان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علی نیک سرشت معاون مشاركتهای مردمی ، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان اردبیل به همراه جمعی از کارشناسان در جریان سفر به شهرستان اردکان ، از چند طرح موفق اشتغالزایی بهزیستی اردکان بازدید کردند.

در جریان این سفر کاری ، معاون اشتغال سازمان بهزیستی استان اردبیل و هیئت همراه از کارخانجات شیشه اردکان ، صنایع چوب و فلز اردکان (چوفا) ، صنایع غذایی فروزان مغز و 2 واحد تولیدی تابلو فرش و محصولات کنجدی شهرستان که با حمایتهای اداره بهزیستی اردکان موجب اشتغال چند نفر از معلولان و مددجویان زیر پوشش این اداره را فراهم آورده بازدید کرده و از نزدیک در جریان چگونگی اشتغال انها و طرح موفق اشتغال زایی بهزیستی اردکان قرار گرفتتند.

رئیس اداره بهزیستی اردکان در حاشیه این بازدید گفت : رسالت و اولویت بهزیستی، این است که سلامت اجتماعی را بر پایه و اساس مسوولیت اجتماعی و مشارکت های مردمی ارتقا بخشد و در این زمینه از تمامی شرکت‌ها، نهادها و مردم انتظار داریم که به یاری بهزیستی شتافته و این سازمان را در ارائه خدمات بهتر به افراد زیر پوشش کمک نمایند.

امیرولی عضدزاده به فعالیت های در خور تحسین صنایع غذایی فروزان مغز ، صنایع چوب و فلز چوفا و کارخانجات شیشه اردکان  در زمینه اشتغال معلولین و مددجویان اشاره کرد و گفت: این صنایع از جمله صنایعی هستند که دراردکان در حمایت از افراد زیر پوشش بهزیستی همواره یار و مددکار بهزیستی بوده اند.

عضدزاده افزود: تعهد این صنایع به اشتغال معلولین بسیار ارزشمند و پسندیده است و می تواند الگوی موفق اشتغال زایی معلولین در بین بخش های خصوصی باشند.

عضدزاده تصریح کرد: کارخانجات شیشه اردکان بدون هیچ گونه چشم داشت و بدون دریافت هیچ گونه تسهیلات، زمینه اشتغال 80 نفر ا ز توان یابان جسمی-حرکتی زیر پوشش بهزیستی را فراهم آورده و صنایع چوب و فلز چوفا و صنایع غذایی فروزان مغز اردکان نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی از طریق پرداخت بيمه سهم كارفرمايی برای اشتغال 15 نفر ازمعلولان و زنان سرپرست خانوار گام های اساسی برداشته اند.

انتهای پیام/ ی

 سازمان بهزیستی استان اردبیل از طرح موفق اشتغالزایی بهزیستی اردکان بازدید کرد

برچسب ها: اشتغال ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار