شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد؛

بیانیه ای برای شركت گسترده مردم در مراسم 12 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در آستانه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در بیانیه ای از مردم برای شركت گسترده در مراسم 12 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در آستانه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در بیانیه ای از مردم برای شركت گسترده در مراسم 12 بهمن دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

پيروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، تجلی حماسه ملتی شريف بود که با آرمان های انقلابی، اسلامی و با رهبری فرزندی از سلاله پاك رسول ا... (ص) و جانفشانی مردان و زنان ايثارگر و فداكار به ثمر رسید و به همه ملت های آگاه و مستضعف عالم اعلام كرد با تأسی به امام عاشقان و ياران وفادار او و با درس گيری از نهضت خونين عاشورا می توان تاريخ مجد و عظمت اسلام را بارديگر زنده كرد و حكومتی برخواسته از بطن مردم بنيان نهاد.

تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، فرصت مغتنمی است تا سیرۀ استکبارستیزانه از زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، ائمه اطهار (علیهم السلام) و فرزندشان معمار کبیر انقلاب اسلامی و نقش زن در اسلام و انقلاب برای عموم جامعه تبیین شود و آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و رشادت‌ها و ایثار ملت ایران برای تداوم این شعار و پاسداری جانانه از انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود تا نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌ خورده مردم ایران و بدخواهان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شود.

شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان از مردم دارالعباده , انقلابي و ولايت مدار استان یزد دعوت کرد تا با حضور در ويژه برنامه های يوم ا لله 12 بهمن، سالروز ورود تاريخی حضرت امام خمينی (ره) به ميهن اسلامی, با آرمان های بنيانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وهمه فجر آفرینان تجدد میثاق نمایند.

ضمنا برنامه ها ی سی ونهمین سالگرد انقلاب اسلامی با ویژه برنامه استقبال نمادین از لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی از ساعت 8 صبح در محل فرودگاه شهید صدوقی (ره) با سخنرانی آیت الله ناصری نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی

دعوت از مردم برای حضور باشکوه در مراسم گرامیداشت 12 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.