اجرای ۳۱ پروژه آموزشی در استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای 31 پروژه آموزشی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۱ پروژه آموزشی در سطح استان به همیت خیرین مدرسه‌ساز در حال اجراست.

وی با بیان اینکه قدم‌های بسیار بلندی در حوزه مدرسه سازی، تعمیر و نگهداری مدارس، تامین تجهیزات و نوسازی مدارس در استان برداشته شده است، تصریح کرد: امروز در سایه همین خدمات خیرین است که 362 مدرسه در استان به بهره‌برداری رسیده  و 31 پروژه آموزشی در حال اجرا است که در مجموع یک هزار و 700 کلاس درس را شامل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: به برکت حضور خیرین و اقدامات چشمگیر و شایسته آنها در عرصه توسعه فضاهای آموزشی در استان مدارس 13 منطقه از استان اردبیل به صورت تک نوبته اداره می‌شوند.

ناصری با قدردانی از اقدامات خیرین در راستای مدرسه‌سازی و کمک و مساعدت به آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات در این حوزه بیان کرد: اگر خیرین در کنار آموزش و پرورش نبودند بدون شک امروز در حوزه آموزش و پرورش با معضلات عدیده‌ای مواجه می‌شدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه مدارس 6 منطقه آموزش و پرورش در استان به صورت دو نوبته اداره می‌شوند، گفت: در مراکز شهرهای پارس‌آباد، مشگین‌شهر و اردبیل به ترتیب 55 درصد، 50 درصد و 23 درصد از مدارس دونوبته فعالیت می‌کنند.

وی با قدردانی از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در راستای همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش افزود: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با وجود مشکلات مالی فراوان برای نوسازی، تامین و تجهیز وسایل مورد نیاز مدارس به ویژه استاندارد‌سازی سیستم‌های گرمایشی تلاش می‌کند.

ناصری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان نیز در مقابل ارائه این خدمات به تعهدات آموزشی و پرورشی خود عمل کرده است، اظهار کرد: موفقیت های اخیر آموزش و پرورش استان از جمله کسب مقام برتر کشوری شورای آموزش و پرورش استان، رتبه دوم کشوری در میانگین آزمون‌های نهایی، رتبه سوم کشوری در اسکان فرهنگیان و رتبه دوم استانی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی موید این موضوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود مجمع خیرین مدرسه‌ساز حمایت‌های خود را به سمت بهسازی و زیباسازی و نیز نوسازی تجهیزات مدارس سوق بدهند تا مشکلات و کمبودهای در این عرصه نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/ح

مدارس 6 منطقه آموزش و پرورش در استان به صورت دو نوبته اداره می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.