برگزاری نمایشگاه دست سازه ها به مناسبت دهه مبارک فجر

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه دست سازه ها به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دست سازه ها به مناسبت دهه مبارک فجرمهناز فتاحی  سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: در جشنواره دست سازه ها، اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با راهنمایی مربیان خود و همچنین، با بهره گیری از ابتکار، خلاقیت و نو آوری، کالاهایی از جنس صدف، چوب، فلز، پارچه، چرم، کاموا، نخ، حصیر، سنگ وتهیه کرده و در نمایشگاه های مختلف کانون و در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در معرض فروش برای عموم قرار خواهند داد.


وی ادامه داد: این اعضا ضمن بازاریابی برای کالاهایی که توسط خود آنان تهیه شده، مهارت کار آفرینی را تجربه کرده و لذت کسب درآمد از دسترنج خود را نیز خواهند چشید.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود:نمایشگاه مخصوص اعضا و دانش آموزان  و پنج شنبه ها مخصوص والدین و مردم است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه از 12 تا 21 بهمن غیر از روز های تعطیل دائر است گفت: در کلیه کانون های شهرستانهای استان و در شهر کرمانشاه، مراکز شماره 2 و 4 میزبان این برنامه هستد.

فتاحی گفت: تعداد بیش از 2000 اثر در این نمایشگاه از دست سازه های اعضا به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/ز

 

برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.