در مدت ۱۰ ماه گذشته ؛

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت:: در مدت ۱۰ ماه گذشته امسال انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال توسط مرزبانان استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  سردار عزت اله رشیدیان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی افزود: مرزبانان طی ۱۰ ماه گذشته با انجام ۲ هزار و ۲۷۲ عملیات مختلف مرزی توانستند ۱۹۸ هزار و ۲۱۹ لیتر مواد سوختی،۷۱ میلیون و ۸۲۱ هزار نخ انواع سیگار، ۳۶ هزار و ۹۰۹ ثوب البسه، ۱۶۴ هزار و ۳۹۳ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۳ هزار و ۴۸۹ عدد کیف و کفش زنانه، ۵ هزار و ۳۴۲ متر پارچه، یک میلیون و ۵۷۲ هزار عدد دارو، ۲ کیلو و ۸۶۷ گرم طلا و ۶۱۲ کیلو و ۹۵ گرم نقره قاچاق را کشف و ۳ هزار و ۲۱۸ راس دواب را توقیف کنند.
وی با بیان اینکه در این رابطه یک هزار و ۴۵۲ نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است اضافه کرد: همچنین در این خصوص ۷۹۱ راس احشام مهار و ۵۳۸ دستگاه خودرو توقیف گردیده است.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ارزش ریالی اقلام قاچاق مکشوفه در مدت ۱۰ ماه گذشته امسال را ۶۷۸ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: در همین مدت ۱۳ هزار و ۸۰ نفر تبعه بیگانه و ۸۵۵ نفر عابر غیرمجاز نیز در مرز‌های استان دستگیر شده است.
انتهای پیام/ح


کشف انواع کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

برچسب ها: مرزبانی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.