اخباری: حسن در استقلال روحیه خوبی نداشت/ تمام بازیکنان به یک اندازه در موفقیت تیم نقش دارند

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: بیت سعید در استقلال، روحیه خوبی نداشت و اکنون می تواند در فولاد عملکرد بهتری داشته باشد.

اخباری: همه بازیکنان مانند بیت سعید در موفقیت تیم نقش دارند/ حسن در استقلال روحیه خوبی نداشتسعید اخباری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خورستان در لیگ برتر بیان کرد: دیدار با سپاهان بازی سختی بود و با شناخت خوبی که از این تیم داشتیم، موفق شدیم سپاهان را شکست دهیم. در هر بازی و با توجه به تیم حریف مان با برنامه ریزی خاصی وارد زمین می شویم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا موفقیت های زیادی را کسب کنیم. خداراشکر وضعیت خوبی داریم و پس از دیدار با سپاهان تصمیم گرفتیم تا تمرینات را 2 روز تعطیل کنیم تا بازیکنان به استراحت بپردازند. به دلیل اینکه نفت آبادان در جام حذفی بازی داشت، دیدار تیم مان با صنعت نفت، یک روز دیرتر از سایر مسابقات لیگ برگزار می شود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا تمرینات 2 روز تعطیل شود.

اخباری در خصوص عملکرد خوب بیت سعید در فولاد عنوان کرد: وقتی بازیکنی از لحاظ پتانسیل خوب باشد، نشان می دهد توانایی بالایی دارد و می تواند تاثیرگذار باشد. حسن در استقلال، روحیه خوبی نداشت و اکنون در شهر خودش بازی می کند و با پورموسوی و کادرفنی و بیشتر بازیکنان با سابقه کار دارد، می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. موفقیت جایی به وجود می آید که تمام اعضا در حال تلاش باشند تا به موفقیت برسند و خوشبختانه بیت سعید در جایی حضور یافته که همه از خود گذشتگی می کنند تا تیم به هدفش برسد.

او افزود: علی اصغر عاشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم  و مشخص نیست به دیدار مقابل نفت آبادان برسد یا خیر، اما دیگر بازیکنان خیلی خوب تمرین کردند و آماده دیدار با نفت می شوند.

مربی فولاد خوزستان ادامه داد: پس از پیوستن بیت سعید، او از لحاظ تمرکز خیلی خوب روی خودش کار کرد و توانست به موفقیت هایی برسد، البته درخشش او مربوط به عملکرد تمام بازیکان است  و اگر گلی به ثمر می رسانیم، تمام بازیکنان نقش دارند و اگر گلی دریافت می کنیم، همه مقصر هستند.

مربی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد ضعیف بیت سعید در استقلال تهران گفت: مهم ترین رکن موفقیت یک فوتبالیست، پس از تمرین کردن و شرایط خوب فنی، روحیه بالا است. حسن در استقلال به زمان نیاز داشت که این اتفاق برایش رخ نداد و جدا شد. مثال دیگر این نمونه، علیپور پرسپولیس است. او زمانیکه به این تیم پیوست، عملکرد خوبی نداشت و فرصت بازی پیدا نمی کرد و حتی برخی ها گله می کردند که چرا پرسپولیس این بازیکن را جذب کرده اما با گذشت زمان، علیپور ستاره پرسپولیس شد و اکنون آقای گل لیگ برتر است.

اخباری ادامه داد: در زمان منصوریان، ترکیب استقلال زیاد عوض می شد و یکی از تیم هایی بود که بیشترین تغییر را در ترکیبش داشت و بازیکنی که جدید به 2 تیم استقلال و پرسپولیس می آید، ابتدا باید از ثابت بازی کردنش مطمئن باشد تا هر لحظه به تعویض فکر نکند و سبب برهم ریختن تمرکزش شود. اکنون بیت سعید در فولاد خوب بازی می کند، چرا که با اکثر تیم سابقه بازی کردن دارد و اصلی ترین هدف تیم هم، موفقیت است.

او درباره شرایط تیمی فولاد اظهار کرد: بیت سعید، تمام زحمات تیم را به گل تبدیل می کند و همه بازیکنان و کادرفنی با تلاش، می خواهند به پیروزی برسند و بیت سعید هم ضربه آخر را به گل تبدیل می کند. همه بازیکنان از دروازه بان تا مهاجم در گلزنی و گل خوردن نقش دارند و همه باید تلاش کنند تا فولاد نتیجه بگیرد.

مربی فولاد در پایان در خصوص دربی خوزستان گفت: دربی خوزستان هم مانند شهرآوردهای دیگر، حساسیت زیادی دارد و به هیچ عنوان به دیدار صنعت نفت مقابل استقلال که با شکست این تیم همراه بود، نگاه نمی کنیم و هدف مان پیروزی است که امیدوارم به آن برسیم. صنعت نفت هزینه های زیادی کرده است  و مردم آبادان توقع نتیجه دارند و همین موضوع سبب می شود تا بازی جذابی انجام شود.

انتهای پیام/

اظهارات مربی فولاد درباره شرایط بیت سعید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار