بهره مندی مددجویان بهزیستی از بیمه برکت

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از ارائه بیمه تکمیلی به ۲۵ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد با همکاری بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی کرمانشاه با بیمه برکت برای بهره مندی مددجویان تحت پوشش این اداره از خدمات بیمه ای با حضور  امید قادری مدیرکل بهزیستی کرمانشاه و سید احمد طالبی مدیرعامل بیمه برکت امروز پنج شنبه منعقد شد.

 امید قادری، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به موجب این تفاهم نامه ۲ هزار نفر از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مراکز بهزیستی این استان به صورت رایگان از خدمات بیمه ای برکت بهره مند می شوند.

به گفته وی، همچنین بیمه برکت به موجب این تفاهم نامه هزینه بیمه عمر و حوادث تعداد یک هزار و ۱۷۴ تن از چندقلوهای تحت پوشش بهزیستی استان را به مدت یکسال پرداخت می کند.

دکتر قادری اضافه کرد: به موجب این تفاهم نامه همچنین بهزیستی حق بیمه ۲۵ هزار نفر از مددجویان را پرداخت میکند و مددجویان بیمه شده از خدمات بیمه تکمیلی شامل هزینه درمانی، بیمه عمر، حادثه و پوشش هزینه های بستری بیمارستانی، دارو، خدمات سرپایی پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی برخوردار می شوند.

این مسئول با بیان اینکه مددجویان روستایی نیز می توانند از خدمات بیمه برکت برخوردار شوند.

دکتر قادری با اشاره به دیدگاه حمایتی بیمه برکت بر ضرورت همکاری با این بیمه در راستای بیمه آتش سوزی، ساختمان ها و مراکز بهزیستی و همچنین بیمه مسئولیت کارکنان تأکید کرد.

انتهای پیام/ز

ارائه بیمه تکمیلی به ۲۵ هزار نفر از مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار