برگزار ی مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی امام خمینی به میهن اسلامی در اردکان

مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن اسلامی دانش آموزان دبستان آل یاسین در فرمانداری اردکان برگزار شد.

 هادی مقیمی فرماندار اردکان درگفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با بیان اینکه این نظام و انقلاب خدمت زیادی به مردم و کشور ایران کرده است گفت: مردم ایران شرایط دشواری متحمل شده اند ولی با رهبری انقلاب اسلامی پیروز میدان شده اند و تاکنون شاهد پیشرفت های خوبی بوده اند.

مقیمی در مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن اسلامی  ضمن تشکر از دانش آموزان که روزی به یادماندنی را در فرمانداری این شهرستان به یادگار گذاشته اند گفت: نظام جمهوری اسلامی وارد چهلمین سال پیروزی اش می شود .

فرماندار اردکان ضمن تسلیت ایام فاطمیه ، فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و برای تمام دولت مردان و خدمتگزاران نظام اسلامی آرزوی موفقیت کرد .

در این آیین دانش آموزان با اجرای سرود ، خواندن مقاله ، اجرای طرح دبستانی ها و تراکندن بادکنک ها با ایجاد شادی در فرمانداری این شهرستان یاد و خاطره ورود حضرت امام راحل به ایران اسلامی را گرامی داشتند .

  وی از دانش آموزان خواست که با تلاش و کوشش آینده کشور ایران ، استان یزد و اردکان را با استعدادهای درخشان خود، بسازند و از آنها خواست که انسان های خوبی باشند تا بتوانند خدمتگزاران نمونه ای برای مردم در آینده باشند .

در این آیین دانش آموزان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

حضرت امام خمینی پس از سال ها دوری از کشور در میان پرشور ترین استقبال تاریخی در ساعت 9 و 36 دقیقه روز 12 بهمن ماه 1357 با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.
اردکان 18 هزار دانش آموز دارد .

مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن اسلامی دانش آموزان دبستان آل یاسین در فرمانداری اردکان برگزار شد.

اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.

انتهای پیام/ی

برگزاری مراسم استقبال نمادین  ورود حضرت امام (ره) در اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.