اجرای 275 برنامه فرهنگی، ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در کردستان

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ازاجرای 275 برنامه فرهنگی، ورزشی و افتتاحی در سطح استان کردستان برگزار می شود .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گلاویژ فتاحی در جلسه نهایی هماهنگی و برنامه ریزی کمیته ورزش و جوانان گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور نمایندگان ادارات و ارگان های مربوطه در محل اداره کل و ورزش و جوانان استان برگزار شد،گفت: دستگاه ورزش و جوان در سطح استان باید برای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و بازسازی صحنه پیروزی برای نسل جوان برنامه های خوبی را در دو بخش ورزش و جوانان اجرا کند .

وی افزود: به منظور جلوگیری از موازی کاری و باشکوه برگزار کردن برنامه‌ها، تمامی ادارات و ارگان‌ها فعالیت های خود را با هماهنگی و تحت نظر کمیته ورزش و جوانان اجرا کنند .

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد:حوزه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان دبیرخانه کمیته ورزش و جوانان گرامیداشت دهه مبارک فجر تمام برنامه ها را در سطح استان جمع آوری و مدیریت خواهد کرد .

وی گفت: امسال در سطح استان همایش های پیاده روی خانوادگی و کوه پیمائی، دوهای عمومی و مسابقات و جشنواره های منطقه ایی و کشوری مختص کارکنان، ورزشکاران،جوانان و سمن های عضو کمیته با هماهنگی ادارات و ارگان های دولتی برگزار می شود .

وی افزود: غبار روبی گلزار شهدای ورزشکار، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان، پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از خانواده های شهدا، قهرمانان فراملی و جوانان نخبه از مهمترین برنامه هایی فرهنگی است که در این ایام اجرا می شود.

فتاحی در پایان افزود: با توجه به تاثیرگذاری قشر ورزشکار در حوزه های مختلف انتظار می رود حضور گسترده ورزشکاران و جوانان این مرز و بوم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن باشد تا بار دیگر حمایت قاطع مردمی از نظام اسلامی به نمایش گذاشته شود .

انتهای پیام/م

برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.