رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد

۲ هزار ویژه‌ برنامه ایام‌الله دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای ۲ هزار ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه فجر در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات الغیب، پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده، ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی در جامعه است، اظهار داشت: دهه فجر در تاریخ ایران اسلامی نقطه‌ای تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز به شمار می‌رود که باید به‌خوبی اهداف و دستاورد‌های انقلاب در بین مردم تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر ۴۰۴ جلسه استانی و شهرستانی برای اجرای قریب به ۲ هزار برنامه در استان برگزارشده است، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر در سطح استان لرستان به‌صورت سخنرانی، همایش، جشنواره، گفتمان، اعزام راویان انقلاب، تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، مسابقات فرهنگی و ... اجرا خواهد شد.

وی افزود: ستاد‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های استان لرستان از سوی ائمه جمعه تشکیل‌شده‌اند و مدیران و نهاد‌های مختلفی مسئولیت ستاد‌های تخصصی ستاد دهه فجر را بر عهده‌دارند.

حجت‌الاسلام حیات الغیب در ادامه گفت: اعزام مبلغ به مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای برگزاری گفتمان‌های انقلابی در بین نسل جوان نیز از دیگر برنامه‌های این شورا در ایام‌الله دهه فجر است.

انتهای پیام/د

اجرای ۲ هزار ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه فجر در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار