نهالکاری با دستان ورزشکاران در دزفول

گلف بازان حاضر در مسابقات بهکاپ باشگاه‌های کشور در دزفول نهالکاری انجام دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  مسلم نیله چی، رئیس انجمن بهکاپ خوزستان گفت: :طی برگزاری مسابقات بهکاپ گلف کشور در زمین چمن مصنوعی دانشگاه آزاد دزفول، گلف بازان تیم همدان برای همدردی با مردم خوزستان در رابطه با پدیده گرد و خاک اقدام به کاشت یک اصله نهال در محوطه دانشگاه آزاد دزفول کردند تا مسئولان نسبت به بیایان زدایی در این استان توجه بیشتری داشته باشند.

وی ترکیب تیم خوزستان در این مسابقات را 12 نفر شامل 5  تیم عنوان کرد و بیان داشت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در حال برگزاری است.

افروز خسروی پناه، سرپرست انجمن بهکاپ کشور گفت:رقابت های گلف  به میزبانی خوزستان و دزفول به صورت لیگ برگزار شده و 100 بازیکن به صورت تیمی در این مسابقات با هم رقابت می کنند که هر تیم نیز شامل 2 نفر است.

وی افزود: این مسابقات با حضور بازیکنان گلف استان های قم،مازندران،خوزستان ،تهران ، توابع آن ودیگر استانهای در حال برگزاری است که نیمی از بازیکنان شرکت کننده بانوان می باشند.

سرپرست انجمن بهکاپ کشور سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از کمیته بهکاپ خوزستان و دزفول از هیات گلف خوزستان که هیچ حمایتی در برگزاری این مسابقات نکرد انتقاد کرد.

انتهای پیام/م

کاشت نهال دوستی از سوی گلف بازان کشور در دزفول

برچسب ها: گلف ، هیات گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.