سرهنگ آذین خبر داد

دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده دیباجی

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده دیباجی، گفت: در بازرسی از خودروی این متهم ۱۹ دستگاه کامپیوتر خودرو کشف شد.

دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده دیباجیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد ضرغام آذین رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان دیباجی بودند که فردی را در حال کلنجار رفتن با قفل در یک خودرو مشاهده و برای بررسی موضوع به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: این متهم به محض دیدن ماموران سعی کرد از محل فرار کند که با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و در همان محدوده دستگیر و به همراه خودرو سواری اش که در همان نزدیکی پارک شده بود، به کلانتری منتقل شد.

کلانتر ۱۲۴، تصریح کرد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و در بازرسی از خودرو وی نیز ۱۹ دستگاه کامپیوتر خودرو (ECU) کشف شد که متهم در اعترافات خود به سرقت آن‌ها اقرار کرد.

به این ترتیب، پرونده این سارق تکمیل و به همراه اموال مسروقه برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار