نخستین گام رونق اقتصادی مبارزه با فساد اداری است

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اولین گام برای رونق اقتصادی مبارزه با فساد بوده که ریشه در فقر و آسیب‌های اجتماعی دارد. پ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در همایش سلامت اداری و مبارزه با فساد که در اتاق شیراز برگزار شد، بیان کرد: بخش خصوصی در این دوره حرکت جسورانه خود را برای واگویی فساد در کشور آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایران غنی با جلوه‌های مثبت فراوانی است، افزود: باید حرکت جدی برای مبارزه با فساد آغاز شود، زیرا بیشترین زیان از فساد را شهروندان می‌بینند و تهی‌دست‌ترین مردم کشور، بیشترین آسیب‌دیدگان فساد هستند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: هر زمانی که اقتصاد وارد رکود شود جامعه مستعد فساد می‌شود و اگر دولت می‌خواهد با فساد مبارزه کند باید در درجه اول رونق اقتصادی ایجاد کند که در این راه هم نیاز است تعاملات بین‌المللی برقرار شود و برای کاهش فساد با کشور‌های جهان کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه خواستگاه تمام مسائل و معضلات در کشور در فرهنگ ریشه دارد ادامه داد: بیشترین زیان از فساد را شهروندان می‌بینند و ضعیف‌ترین مردم کشور از نظر مالی بیشترین آسیب‌دیدگان فساد هستند.
انتهای پیام/ت

اولین گام نخست برای رونق اقتصادی میارزه با فساد مالی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.