پیروزی انقلاب اسلامی یک حرکت نورانی بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک حرکت نورانی بود که به مردم ایران نور بخشید.

پیروزی انقلاب اسلامی یک حرکت نورانی بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مصلای شهرکرد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک حرکت نورانی بود که باید به شکرانه این نعمت، از آن حفظ و حراست کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با توسل به توطئه‌های مختلف در صدد آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی است اضافه کرد: روشنگری و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

نکونام ادامه داد: برای مقابله با توطئه و فتنه گری دشمنان باید همواره دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام برای مردم و به ویژه نسل جوان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: با نگاهی گذرا به وضع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی کشور در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌توان به حقیقت نورانی و دستاورد‌های انقلاب پی برد.

نکونام افزود: فساد مالی و اخلاقی در دربار و خاندان پهلوی، کشور را به بیراهه کشانده بود و منافع کشور تنها در منافع این خاندان طاغوتی خلاصه می‌شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های چشمگیری داشته است اضافه کرد: با این وجود هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم و باید با دوری از بازی‌های گروهی و سیاسی سرعت پیشرفت خود را شتاب دهیم.

انتهای پیام/ف

تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار