نگاه کارگران معدن به دستان وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

نماینده مردم زرند در مجلس گفت : وزیرکار ماموریت های زیادی برای رفع این مشکل آمده اند اما یکبار برای همیشه باید این مشکل حل شود.

نگاه کارگران معدن به دستان وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان زرند گفت : وزیر کار همیشه به ما و مردم زرند و کوهبنان لطف دارد و مشکلات کارگران شهرستان های زرند و کوهبنان از دغدغه های وی است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان زرند و کوهبنان برخی از ظرفیت ها همچون معادن زغالسنگ و سنگ آهن داریم افزود : با وجود همه مشکلاتی که در زغالسنگ داریم دست و پا میزنیم و نگذاشتیم چراغ زغالسنگ خاموش شود و باید کمک کنیم تا معادن تعطیل نیز بازگشایی شود.


امیری خاطرنشان کرد :مشکل صنعت زغالسنگ نیاز به یک همت ویژه دارد و خواهش میکنیم که فکری شود تا این مشکل برای همیشه رفع شود چون تعداد بسیار زیادی در این حوزه مشغول هستند.


نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی گفت : وزیرکار ماموریت های زیادی برای رفع این مشکل آمده اند اما یکبار برای همیشه باید این مشکل حل شود.


وی با اعلام اینکه تعدادی از کارگران در معادن زغالسنگ بیکار شدند خاطرنشان کرد : شرکت های تحت پوشش شما و شرکت های دیگر پیگیری کنند تا این معادن فعالیت خود را از سر بگیرند.


 امیری گفت : چالش دیگر‌اتباع بیگانه هستند که سرانه های خدماتی ما را هزینه می کنند و سرانه این اتباع به ما تحمیل شده است.


نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : چالش دیگر این است که باید زمینه ای فراهم کنیم که با توجه با وجود کارخانجات فنی حرفه ای آموزش رشته های مرتبط با این صنایع را آموزش دهد و می تواند منطقه را متحول کند و اشتغال منطقه را حل کند.


وی افزود :سوهان‌ زرند ثبت ملی شده در حالی که سوهان قم هنوز ثبت نشده است ، این‌سوهان میتواند زمینه اشتغال زیادی را فراهم کند اگر شما کمک کنید تا کارگاه های سوهان‌پزی را راه اندازی کنیم.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار