افتتاح 17 پروژه گازرسانی در روستاهای استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از افتتاح 17 پروژه گازرسانی با اعتبار 227 میلیارد ریال در روستاهای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در آیین افتتاح پروژه های گازرسانی اردبیل در روستای چنذاب از توابع بخش هیر افزود: گازرسانی به ۹۵ روستای استان اردبیل در قالب ۱۷ پروژه با اعتبار ۲۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: با پروژه های جدید 3 هزار و ۶۵۸ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تاکید کرد: گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار با اولویت دنبال می شود و تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

خدایی افزود: در وضعیت فعلی هزار و ۵۶ روستای استان از نعمت گاز برخوردارند که به عبارتی ۸۸ درصد خانوار روستایی را شامل می شود.

وی به در حال اجرا بودن عملیات گازرسانی ۳۲۰ روستا اشاره کرد و افزود: با اتمام این پروژه ها ۹۸ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می شوند.

خدایی همچنین به بهره برداری از دو باب ساختمان اداری در اصلاندوز و کوراییم اشاره کرد و بیان داشت:  گازرسانی به ۳۶ واحد تولیدی نیز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

گازرسانی به ۹۵ روستای استان اردبیل

 

برچسب ها: گاز ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.