استاندار اردبیل؛

توسعه استان اردبیل در سایه حمایت از سرمایه گذاری

استاندار اردبیل گفت: حمایت از سرمایه گذاری ازاولویت های توسعه استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع دولتی ضروری است حمایت از سرمایه گذاری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: در خود استان اردبیل زیرساخت و تسهیلات لازم به این منظور فراهم شده و طرح های سرمایه گذاری با اولویت بررسی می شوند.

استاندار اردبیل متذکر شد: به ویژه در بخش گردشگری این مهم مورد تاکید بوده و ضروری است به قابلیت های گردشگری استان از جمله آب های گرم معدنی توجه ویژه شود.

بهنام جو با بیان اینکه مسئولان استانی نیز با اتحاد و انسجام به دنبال بهبود زیرساخت ها هستند، ادامه داد: از جمله چهار خطه کردن محورهای اصلی و پرتردد استان و تکمیل راه آهن برنامه ریزی شده است.

وی در بخش دیگر صحبت های خود به ثمرات انقلاب اسلامی در توسعه مناطق محروم اشاره کرد و بیان داشت: از جمله این برکات توسعه خدمات درمانی، فرهنگی و توسعه زیرساخت های راه، برق، گاز و آب است.

وی با اشاره به بهره برداری از گازرسانی ۹۵ روستا تاکید کرد: تا قبل از انقلاب تنها چند شهر در کشور از نعمت گاز برخوردار بود اما بعد از انقلاب اغلب روستاها از این نعمت برخوردار شده است.

انتهای پیام/ح

توجه ویژه به قابلیت های گردشگری استان اردبیل امری ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار