ویزیت رایگان مردم مناطق محروم نهاوند

فرمانده سپاه گفت: به مناسبت آغاز ایام دهه فجر توسط بسیج جامعه پزشکی مردم محروم بعضی از مناطق روستایی دور افتاده نهاوند ویزیت رایگان شدند.

ویزیت رایگان مردم مناطق محروم نهاوند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه گفت: به مناسبت آغار دهه فجر چند اکیپ از پزشکان بسیجی عضو بسیج جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان اعزام روستا‌های دور افتاده در نهاوند شدند.

وی گفت: چند سالی است که به مناسبت‌های مختلف مانند سالگرد پیروزی انقلاب ،هفته دفاع مقدس ،هفته بسیج و در دیگر ایام سال مردم وبسیجیان نهاوند به مدت چند روز در طول این ایام به صورت رایگان ویزیت ودرمان می‌شوند.

کریمی افزود: سرکشی‌های بهداشتی همراه با دارو و تجهیزات به روستا‌های دور افتاده نهاوند در ایام بهار و تابستان برگزاری کلاس‌های بهداشتی برای روستا‌ها از دیگر کار‌های بسیج جامعه پزشکی نهاوند است.

وی بیان کرد: این طرح در طول سال چندین بار توسط جامعه بسیج پزشکی ودرمانگاه سید الشهداء سپاه نهاوند برگزار می‌شود که روستاییان نهاوند از آن استقبال خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: طرح هادیان سلامت علاوه بر روستا‌های دوردست در روستا‌هایی که مرکزیت چند روستا را دارند نیز اجرا می‌شود و در هر نوبت بیش از ۳۰۰ نفر ویزیت رایگان می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: در مساجد روستایی کلاس آموزشی شامل بهداشت دهان و دندان، بهداشت مواد غذایی و لبنیات، بهداشت فردی و اجتماعی، بهداشت خانواده، شناسایی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و بیماری‌های عفونی آموزش داده می‌شود که در هر جلسه بیش از ۳۰۰ نفر شرکت می‌کنند که عموما بانوان خانه دار هستند.

وی ادامه داد: ازخیران سلامت و پزشکی تقاضا داریم ما را در اجرای هر چه بهتر برگزار شدن این طرح یاری کنند.

 

انتهای پیام/ی

 

پزشکان در مناطق محروم نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.