نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تبیین درست شرایط انقلاب مانع گرایش جوانان ایرانی به الگو‌های غربی می‌شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر شرایط زمان انقلاب به خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان کشور تبیین می‌شد امروز هرگز آنان تحت تاثیر الگو‌های بیگانه قرار نمی‌گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مراسم نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در زاهدان اظهار داشت: اگر این تببین به خوبی انجام می‌شد دل سپردگی نسل امروز ایران اسلامی به نظام از نسل قبلی بیشتر بود.

سلیمانی گفت: تا رسیدن انقلاب به مقصد نهایی مه‌های صبحگاهی فراوانی جلوی آن را خواهد گرفت، اما از آنجایی که این نظام الهی به حق وابسته است هیچ چیز توان ایستادگی در مقابل آن را ندارد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران ادامه راه انبیاء الهی است همواره پیروز خواهد بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: همراهی و وحدت ملت ایران، رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و باور‌ها و اعتقادات دینی سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

علی اصغر جمشیدنژاد افزود: تداوم این نظام الهی در گرو این سه عامل مهم است به طوری که اگر در هر بخش خدشه‌ای وارد شود مشکل جدی به وجود می‌آید.

وی با اشاره به طرح‌های دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: امسال همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۷۹ طرح در سراسر این استان به بهره برداری می‌رسد که نسبت به دهه فجر پارسال با ۷۴۲ طرح رشد ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: به برکت امنیت و خدمات مطلوب دولت یازدهم شاهد سرمایه گذاری خوبی در سیستان و بلوچستان هستیم به طوری که در ایام الله دهه فجر چهار طرح با سرمایه گذاری خارجی در این استان به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: از لحاظ فراوانی شمار طرح‌های قابل افتتاح در سیستان و بلوچستان ویژه دهه فجر بیشترین سهم مربوط به حوزه برق با ۲۴۸ طرح و از لحاظ اعتباری بیشترین فراوانی مربوط به حوزه راه و حمل و نقل با اعتبار بیش از هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال (۱۲۸ میلیارد تومان) است.

انتهای پیام/ع

نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار