نواحتن زنگ انقلاب در زابل

زنگ انقلاب همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان و دانش آموزان در دبیرستان شهیده سکینه حسن آبادی زابل نواخته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل در این مراسم گفت: لحظه ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی سرآغاز دهه مبارک فجر جشنی بزرگ برای ملت ایران است.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا افزود: انقلاب اسلامی ایران بستر اسلام را برای مردم فراهم کرد به طوری که دیو را از کشور خارج و فرشته را نازل کرد.

وی بیان کرد: مربیان در مدارس با اجرای برنامه‌های متنوع به خصوص تئاتر، طنز و سرود فضای دهه فجر را ایجاد کنند تا خاطرات خوشی در ذهن دانش آموزان به یادگار بماند.

وی با اشاره به عجین شدن دهه فاطمیه با دهه فجر اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) القاب زیادی داشتند که یکی از آن‌ها مرضیه بود و آنقدر خوب عمل کرد که مورد رضایت خداوند قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش زابل نیز گفت: ۱۲ بهمن روزی تاریخی برای ملت ایران است چرا که مردم ایران در این روز طعم واقعی پیروزی، تعامل و روحیه جهادی را تجربه کردند.

علی اکبر بزی افزود: دشمن برای از بین بردن این اتفاق تاریخی بزرگ از تمام توان خود استفاده می‌کند که دانش آموزان با حجاب، عفاف و تلاش برای تحصیل؛ توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

: ۱۲ بهمن روزی تاریخی برای ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار