قاسمی: هدفمان کسب 3 امتیاز بود/ از موقعیت هایمان استفاده نمی کنیم

هافبک تیم پیکان تهران گفت: هدفمان کسب 3 امتیاز بود و تمام تلاش مان را کردیم تا به این مهم دست یابیم اما متاسفانه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

قاسمی: هدفمان کسب 3 امتیاز بود/ از موقعیت هایمان استفاده نمی کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آرمان قاسمی درباره تساوی تیم پیکان مقابل نفت نوین تهران بیان کرد: با توجه به شرایطی که از قبل داشتیم، هدفمان کسب 3 امتیاز بود و تمام تلاش مان را کردیم تا به این مهم دست یابیم اما متاسفانه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم.

او افزود: مانند بازی با بارس جنوبی باز هم یک پنالتی خراب کردیم. البته مهم نیست که پنالتی را چه کسی می زند اما متاسفانه موقعیت خوبی را از دست دادیم و نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

قاسمی درباره اینکه پیکان چند هفته است که پیروز نمی شود، عنوان کرد: تمام تلاش مان را می کنیم که به پیروزی برسیم و 3 امیتاز را کسب کنیم اما متاسفانه به دلیل فشار زیادی روی تیم ما است و همین موضوع سبب می شود تا نتوانیم پیروز شویم. امیدوارم در تمرینات فشار را زیاد کنیم تا بتوانیم پیروزی را بدست آوریم و روی برد قرار بگیریم.

هافبک پیکان در خصوص تماس مربی این تیم با بازیکنان نفت بیان کرد: من در خصوص این موضوع اطلاعی ندارم. من و اهالی فوتبال شناخت زیادی از کادر فنی تیم ما دارند و فکر نمی کنم مربیان ما همچین کاری کرده باشند.

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی دربارهی دیدار با تیم نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار