پیوند مردم با انقلاب

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه پیوند مردم با انقلاب، ناگسستنی است گفت: مردم ایران همواره در کنار انقلاب و رهبری بوده و خواهند بود.

پیوند مردم با انقلاب، ناگسستنی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رحیم شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی،روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قبلی و جدید هشترود اظهار کرد: برای احترام به چنین مردمی، باید با تمام توان خدمتگزار باشیم و در رفع مشکلات بیش از پیش تلاش کنیم.


وی با بیان اینکه مردم از مسئولان عملکرد می خواهند گفت: عملکرد خوب مسئولان، موجب رضایت و خشنودی مردم می شود.


وی افزود: مردم باید از تمامی نهادها از قوه های قضائیه، مجریه، مقننه، شورای نگهبان و حتی مسئولان ادارات کوچک راضی باشند.


شهرتی فر همچنین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: این دستاوردهای گاهی فراتر از مرزهای کشور تاثیرگذار بوده و موجب حرکت های بسیاری در دنیا شده است از این رو دستاوردهای انقلاب باید برای مردم بازگویی و تبیین شود.


نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس نیز در این آیین با اشاره به مشکل آب آشامیدنی هشترود، گفت: میزان آرسنیک موجود در آب شرب این شهرستان بیش از حد مجاز است اما تاکنون کسی در این مورد پاسخگو نبوده و نیاز است برای رفع مشکل آب شرب هشترود از سد کلقان تامین شود.


سید حمزه امینی همچنین خواستار مطالعه مجدد قطعه 4 آزاد راه هشترود - مراغه شد و افزود: در تهیه و اجرای نقشه این قطعه کوتاهی شده و ایجاد این آزادراه، سودی برای هشترود ندارد.


وی همچنین خواستارتشکیل کارگروه استقبال ازسرمایه گذاران در هشترود از سوی فرمانداری شد و گفت: زیر ساخت های سرمایه گذاری در هشترود و در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی آماده بوده و نیاز است سرمایه گذاران راهنمایی شوند.


حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز خواستار رفع مشکل اشتغال جوانان هشترودی شد و گفت: این مسئله باید در اولویت برنامه های مسئولان و فرماندار باشد.


در این مراسم امین امینیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان هشترود معرفی و از خدمات 4 ساله حسن مستفید تجلیل شد.


امین امینیان، متولد سال 1349 در هریس، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و عضویت در شورای اسلامی شهر هریس، عضویت در هیات مؤسس دانشگاه پیام نور هریس، عضویت در شورای اجرایی و هماهنگی انجمن اسلامی معلمان آذربایجان شرقی، معاون فرمانداری کلیبر و فرماندار خداآفرین از جمله سوابق کاری وی به شمار می ‌رود.

 

 

انتهای پیام/خ

 

پیوند مردم با انقلاب، ناگسستنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار