مسئولان شهرستان دیر با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار کردند

در نخستین روز دهه مبارک فجر، مسئولان شهرستان دیر به دیدار خانواده شهدا و جانبازان رفتند.

مسئولان شهرستان دیر با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به مناسبت سالروز بازگشت شکوهمند حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر مسئولان و روسای ادارات شهرستان با خانواده های معظم شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و ۲ شهید انقلاب شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرماندار شهرستان دیر پیش ظهر پنجشنبه در این دیدارها با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر مهمترین روزهای تاریخ کشور است که انقلاب اسلامی در آن نقش گرفته است.

اعتماد اظهار داشت: آنچه که باید در دهه فجر پیش بینی شود تبیین ارزش‌های حضرت امام راحل و بازخوانی و نشر گفتمان انقلاب اسلامی است که باید مورد عنایت قرار گیرد.

اعتماد با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی شاهد تحولات چشمگیری در حوزه‌های مختلف بر گرفته از تلاش‌های دولتمردان انقلاب اسلامی است افزود: مردم و مسئولان شهرستان دیر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به منظور پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی اجرا می کنند.

فرماندار شهرستان دیر گفت: ایام الله دهه فجر بیانگر عزم وخواست خداوند است که برخلاف اراده معمول بشری تحقق یافت.

اعتماد با بیان اینکه همه مسئولان و مردم باید قدردان این نظام و خانوادهای معظم شهدا و جانبازان باشند اظهار داشت: قشرهای مختلف ملت ایران با حضور یکپارچه خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و این نظام و انقلاب متعلق به گروه جریان حزب یا تشکل خاصی نیست.

لزوم حضور گسترده در راهپیمایی۲۲ بهمن

امام جمعه دیر نیز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر زمان کلیدی برای آگاهی بخشیدن به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید خواهد بود که از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، وحدت، انسجام ملی، ایمان و انگیزه های الهی و رهبری امام خمینی را سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: رهبری حضرت امام(ره) به عنوان مرجع تقلید دینی و رهبر الهی در طول ۲۸ سال مبارزات ملت اسلامی و ولایتمدار ایران علیه استکبار و استبداد توانست انقلاب را از تمامی بحران‌های داخلی و خارجی عبور داده و به پیروزی برساند.

حسینی اظهار داشت: دشمن اینک در مقام ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است که وظیفه اصلی مسئولان و دلسوزان انقلاب نمایان کردن چهره خبیث استکبار نزد افکار عمومی است.

امام جمعه دیر با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه گفت: ۲۲ بهمن میثاق ما با امام و رهبری و پاسداری از استقلال کشور و نفی وابستگی‌ها است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.