روند پرداخت تسهیلات اشتغال توسط بانک‌های استان بوشهر تسریع یابد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: مدیران بانکی بروکراسی اداری در مسیر اشتغال را کاهش دهند.

بانک‌های استان بوشهر روند پرداخت تسهیلات اشتغال را تسریع کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا پناه چهارشنبه‌شب در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای بهمن‌ماه ثبت‌نام برای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: تا امروز ۳۹ میلیارد تومان به قرارداد منجر شده است و از این محل ۶۶۴ شغل جدید ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: ۲۶ طرح و پروژه از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه با مبلغ ۳۹۰ میلیارد ریال تصویب شده و طی روزهای آینده با عملیات بانکی و ترهین وثیقه پرداخت خواهد شد.

پناه ادامه داد: امیدوار هستیم که تا یک ماه آینده در هر ۱۰ شهرستان استان بوشهر تعداد طرح‌ها و پروژه‌های درخواستی افزایش یابد و شاهد ایجاد اشتغال بیشتری باشیم.

وی افزود: با توجه به تصمیم کارگروه اشتغال استان، پرداخت تسهیلات تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان به کارگروه اشتغال شهرستان‌ها تفویض اختیار شده و تسهیلات بالاتر توسط کمیته فنی و کارگروه اشتغال استان بررسی و به بانک عامل معرفی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مدیران عامل بانک‌ها انتظار داریم که نسبت به مجریان طرح‌ها سخت‌گیری نکنند و از کاغذبازی پرهیز کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایجاد شغل منجر شود.

وی تصریح کرد: فرمانداران نیز کارگروه اشتغال روستایی را تشکیل دهند و به صورت مستمر در این زمینه برای رفع مشکلات تلاش کنند تا متقاضیان نباشند.

انتهای پیام/م

بانک‌های استان بوشهر روند پرداخت تسهیلات اشتغال را تسریع کنند

 

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.