قالیباف در قم:

شرط حل مشکلات اقتصادی وحدت میان تمام گروه های سیاسی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرط حل مشکلات اقتصادی وحدت میان تمام گروه های سیاسی کشور و برطرف کردن ضعف هاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ،شامگاه پنج‌شنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع«انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی» در مسجد چهارمردان قم، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اهداف مشخصی را دنبال کرده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبانی، ارزش‌ها و باورهای مشخصی دارد و در حال حاضر که انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده است، بازخوانی دستاوردهای انقلاب ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بالفعل اقتصادی ما امروز قادر است مشکلات اقتصادی کشور را حل کند تاکید کرد: شرط حل مشکلات اقتصادی وحدت میان تمام گروه های سیاسی کشور و برطرف کردن ضعف هاست.

قالیباف ادامه داد: کشور در حوزه اقتصاد دچار مشکل است و همه باید به دولت کمک کنیم، ولی دولت نیز نباید از مسئولیت خود برای حل مشکلات شانه خالی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ممنوع دانستن ناامیدی در راه توسعه پیشرفت کشورگفت: وحدت رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است و حل مشکلات اقتصادی نیز در گرو ایجاد وحدت میان مسئولان است.

وی الگوگیری مسئولان از وحدت میان مردم را خواستار شد و افزود: مردم باوجود گلایه مندی در 22 بهمن، 9 دی و تمام روزهای حیاتی کشور وارد میدان می شوند و این مساله باید مورد توجه مسئولان باشد.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود سیستم ساختاری را یکی از ضعف های بزرگ امروز کشور دانست و گفت: به دلیل تمرکز اختیارات امروز به کثرت امضاهای طلایی مواجه هستیم که این امر موجب ایجاد فساد و افزایش هزینه ها در کشور می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که چرا باید همه تصمیمات در تهران صورت گیرد گفت: به عنوان یک کارشناس که مطالعات نظری و تجربیات عملی در این حوزه دارم ، معتقدم که بخش عمده ای از تصمیمات را می توان به مدیریت شهرستانی و برخی را نیز می توان به مردم واگذار کرد و اگر این امر تحقق یابد جلوی بسیاری از رانت ها و فسادها گرفته می شود.

انتهای پیام/ع

صحبت های قالیباف در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.