توسعه گردشگری باغملک

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باغملک بر توسعه گردشگری در این شهرستان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، جهانگیر پیروزاده، مدیر اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری باغملک گفت:برای توسعه گردشگری شهرستان باغملک علاوه برجذب اعتبار توسط اداره کل میراث فرهنگی وهماهنگی همه ادارات و نهادها،برنامه فرهنگ‌سازی،ترویج وآموزش بومیان مناطق گردشگری و در نظر داشتن اعتباراتی برای این مهم بهترین راه برای توسعه گردشگری است.

وی بیان داشت:اگر برنامه آموزش،فرهنگ‌سازی و ترویج بومیان صورت گیرد خودشان همه اقدامات را درجهت توسعه و ساماندهی این مناطق به کار خواهند گرفت.

مدیر اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری باغملک با اشاره به حفاظت از محیط زیست ادامه داد:اگرمردم این مناطق به نحوی صحیح آموزش ببینند خودشان از محیط‌زیست محافظت می‌کنند و نظافت مناطق گردشگری را به عهده خواهند گرفت و ازلحاظ امکانات رفاهی و باغات محل اسکان مهمانان که منبع درآمد خودشان هست بهبود ایجاد خواهند کرد.

پیروزاده گفت:خوشبختانه یک همدلی و انسجام بین اداره میراث فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها صورت گرفته است که با ارائه راه حل‌هایی موجب بهبود و ساماندهی وضعیت گردشگری شهرستان شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.