تلاش چینی‌ها برای خارج کردن نفت محبوس شده/پیکر دیگری از قربانیان این حادثه پیدا نشده است

چین در تلاش است تا راه‌هایی برای خارج کردن نفت محبوس شده در زیر دریا که می‌تواند سبب بروز زیان‌های زیست محیطی جدی شود، بیابد.

تلاش چینی‌ها برای خارج کردن نفت محبوس شده/پیکر دیگری از قربانیان این حادثه پیدا نشده استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مقامات وزارت حمل و نقل چین گفتند، 1900 تن از نفت کوره نفتکش سانچی و بخشی از محموله میعانات موجود در آن همچنان در زیر آب در مخازن سانچی محبوس شده و این مسئله طرح ها برای بیرون کشیدن کشتی را پیچیده ساخته است.

ژی گوانگلو، معاون جانشین رئیس مرکز جستجو و نجات دریایی چین گفت: ما باید این موضوع را بررسی کنیم که آیا نفت آتش گرفته و منفجر خواهد شد یا موجب بروز مسائل دیگری خواهد شد.

ژی افزود، دولت چین بر اساس کنوانسیون های بین المللی با ایران، به عنوان مالک کشتی و پاناما به عنوان کشور محل ثبت کشتی در ارتباط است.

چین در تلاش است تا راه هایی برای خارج کردن نفت محبوس شده در زیر دریا که می تواند سبب بروز زیان های زیست محیطی جدی شود بیابد. نفتکش سانچی در نزدیکی مناطق ماهیگیری مهمی غرق شده، اما به گفته مقامات غذاهای دریایی به دست آمده از دریای چین شرقی همچنان سالم هستند.

مقامات چینی گفته اند، نفت نشت کرده از سانچی موجب آلودگی آب های اطراف منطقه غرق شدن کشتی شده است.

چین یک ربات زیردریایی را برای تحقیق در اطراف لاشه این کشتی 85 هزار تنی به اعماق دریا ارسال کرده است. مقامات چینی گفته اند هیچ پیکر دیگری از قربانیان این حادثه پیدا نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفتکش ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار