پرت تی وی در نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی:

احزاب سیاسی می‌توانند نقش ویژه‌ای در مقابل افراط گرایی بازی کنند

کارشناس فراکسیون پی دی آی اندونزی گفت: احزاب سیاسی می توانند نقش ویژه ای در مقابل افراط گرایی بازی کنند و با اتحاد دولت خود و مردم می توانند به مقابله با افراط گرایی بروند.

احزاب سیاسی می توانند نقش ویژه ای در مقابل افراط گرایی بازی کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایندا پرت تی وی کارشناس فراکسیون پی دی آی اندونزی بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم که از صبح امروز جمعه 13 بهمن ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد اظهار کرد: امروزه متاسفانه تروریسم یکی از مشکلات اصلی جامعه هاست که شاید بتوان ریشه آنها را در تفکر سیاستمداران پیدا کرد.

وی با بیان اینکه لازمه ریشه کن کردن افراطی گرایی این است که مذهب را بشناسیم افزود: اصول مذاهب و گروه های فکری مختلف این است که مردم در صلح باشند و متاسفانه افراط گرایی خود را در این زمینه نشان داده است.

وی با بیان اینکه وقتی سیاست و مردم در کنار هم باشند صلح برقرار می شود افزود: باید اختلافات سیاسی سیاستمداران مورد بحث قرار گیرد تا مشکلات حل شود.

کارشناس فراکسیون پی دی آی اندونزی گفت: ما می توانیم با یک دین صلح آمیز مشکلات موجود را حل کنیم که در این زمینه احزاب سیاسی می توانند فعال باشند.

وی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: احزاب سیاسی می توانند نقش ویژه ای در مقابل افراط گرایی بازی کنند و با اتحاد دولت خود و مردم می توانند به مقابله با افراط گرایی بروند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار