برانکو: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری سپاهان را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی حق ما بود، اما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری سپاهان را شکست دهیم.

برانکو: می توانستیم با گل های بیشتری سپاهان را شکست دهیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم برابر سپاهان گفت: به دلیل حضور نیافتنم در کنفرانس خبری دیروز از خبرنگاران عذر خواهی می‌کنم. در ترافیک بودم و نرسیدم. درباره بازی با سپاهان باید بگویم یک دربی بود که پیروز شدیم. دربی با سپاهانی که در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی را داشته است. آن‌ها با احترام به سایر تیم ها، در کنار استقلال و پرسپولیس و تراکتور همیشه جزو ۴ تیم برتر هستندو از لحاظ فنی جایگاه بهتری نسبت به وضعیت‌شان در جدول دارند. سپاهان وارد بحران شده است و به سختی می تواند خود را از بحران خارج کند.

برانکو ادامه داد: انتظار بازی سختی داشتیم. با این حال برد واقعا حقمان بود. می‌توانستیم با تفاضل گل بیشتری به پیروزی برسیم. بازیکنان می‌توانستند در همان نیمه اول، تکلیف پیروزی را مشخص کنند. به بازیکنانم و هواداران تبریک می‌گویم. این برد، قدم بزرگی بود برای حفظ رتبه نخستی که در جدول داریم. در سه ماه آینده حدود ۱۷ بازی خواهیم داشت و ملی پوشان هم تمرینات زیادی دارند. خوشحالم که امروز پیروز میدان شدیم.

او بیان کرد: وقتی برف بارید شرایط خوبی برای تمرین نداشتیم. اما دیدید که در صحبت هایم گلایه نکردم که زمین نداشتیم و نتوانستیم تمرین کنیم. اتفاقا از تمام آن‌هایی که شبانه روز تلاش کردند تا زمین بازی آماده شود تشکر می کنم. می‌خواستیم ببریم و به این مهم رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره کمال کامیابی نیا تصریح کرد: کامیابی نیا سلامتی اش را به طور کامل به دست آورده است. با پزشک او صحبت کردم و اسمش را در لیست بازی امروز قرار دادیم تا در اردو باشد. خوشحالم که نیازی به عمل جراحی نداشت و فکر می‌کنم در آبادان در رقابت با بازیکنان قرار بگیرد.

برانکو درباره تمدید قرارداد بازیکنان افزود: من ناراحت نیستم که چرا هنوز قرارداد‌ها تمدید نشده است. وقت داریم و فکر می‌کنم این اتفاق تا نوروز رخ می‌دهد. امیدوارم این مشکل حل شود. بار‌ها هم گفتم اگر بازیکنان جایی بهتر سراغ دارند می‌توانند بروند.

او درباره حضور نداشتن مسلمان خاطر نشان کرد: امروز صلاح بر این بود که از ترکیب مد نظر خودم استفاده کنم. باید به تخته بزنم که همه سالم هستند و حتما هم می‌دانید امید عالیشاه در پایان فصل به ما اضافه می‌شود.بازیکنان خیلی خوبی دارم و خیلی ساده نیست که کسی بخواهد به راحتی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو درباره بازی با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
هیچ کاری غیر از این حرفها بلد نیستید
آخرین اخبار