برگزاری کارگاه طراحی پوستر پرچم شهروندی در شیراز

کارگاه طراحی پوستر پرچم شهروندی در فرهنگسرای هنر شیراز برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعباس آتش زمزم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: این کارگاه دو روزه با حضور بیش از ۴۰ دانشجوی کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری و با شعار «شهر زیبا، شهروند مسئول» به منظور ارایه آموزش‌های فرهنگ شهروندی در غالب طرح‌های هنری در شیراز برگزار شد.

وی، بهره مندی از توان هنرمندان بومی و هنرمندان متخصص در انتقال مفاهیم فاخر را از برنامه‌های شهرداری معرفی کرد و افزود: با الهام گیری از رنگ‌های پرچم ملی کشور عزیزمان، مفاهیم فضای سبز، ترافیک- ایمنی و آتش نشانی مشخص شده و در این کارگاه هنرمندان مفاهیم مرتبط با محور‌های پرچم شهروندانی را در قالب طرح‌هایی مفهومی ارایه کرده اند.

آتش زمزم با اشاره به اینکه در پایان این کارگاه آثار ارائه شده توسط اساتید برجسته‌ی رشته ارتباط تصویری داوری و ارزیابی شدند، تصریح کرد: آثار طراحی شده توسط هنرمندان در طرح پرچم شهروندی به صورت نمایشگاهی جهت بازدید شهروندان به نمایش درمی آید.
انتهای پیام/ر

 کارگاه طراحی پوستر پرچم شهروندی

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یکی ازدانشجویان
۱۹:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
ما مجبور شدیم تو این کارگاه شرکت کنین چون استاد مربوطه به عنوان پرژوه پایان ترم گفتم باید شرکت کنین. در آخر هم کلی پوستر رایگان تحویل شهرداری دادن و یه پول قلمبه به استاد.
آخرین اخبار