معاون دبیرکل حزب الله: صهیونیست‌ها در برابر ارتش، ملت و مقاومت ناکام هستند

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله گفت اویگدور لیبرمن از همه بهتر می‌داند که زمان جاه طلبی‌های رژیم اشغالگر قدس به پایان رسیده است و این را سرکردگان رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تاکنون به خوبی دریافته اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از بیروت، معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به ادعا‌های پوشالی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره میدان شماره ۹ نفتی لبنان گفت: اویگدور لیبرمن از همه بهتر می‌داند که زمان جاه طلبی‌های رژیم اشغالگر قدس به پایان رسیده است و این را سرکردگان رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تاکنون به خوبی دریافته اند.

شیخ نعیم قاسم در مراسم آغاز به کار ستاد‌های انتخاباتی حزب الله در جنوب این کشور با تاکید بر توان حزب الله در قدرتمند شدن لبنان گفت: سلاح ما اسرائیل را نشانه گرفته است.

وی با اشاره به سفر «مارشال بیلینگسلی» معاون وزیر خزانه داری آمریکا به بیروت برای اعمال فشار‌های مالی جدید به حزب الله تصریح کرد: ادعا‌های بی اساس آمریکا درباره شبکه قاچاق موادمخدر و پولشویی از سوی حزب الله، پوچ و برای ضربه زدن به مقاومت است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه به تنش میان دو حزب «جریان ملی آزاد» و «جنبش امل» اشاره کرد و گفت: حل اختلافات از طریق گفتگو، احترام و حرکت در مسیر قانون تنها راه ماست و این کار، اتحاد ما را استمرار می‌بخشد.

شیخ نعیم قاسم که مسئولیت امور انتخاباتی حزب الله را بر عهده دارد با تاکید بر خدمت به مردم افزود: مشارکت ما در مجلس، دولت و شهرداری‌ها فقط برای خدمت به مردم است.

وی افزود: الگوی جدید انتخاباتی «نسبیت» به همه مردم امکان نمایندگی و رسیدن به کرسی‌های مجلس را می‌دهد.

معاون دبیر کل حزب الله در پایان صحبت‌های خود گفت، ما از الان پیروزیم، چون به اندازه پایگاه مردمی خود رای کسب می‌کنیم و تعداد نمایندگان خود در مجلس را نمی‌شماریم.

مجلس لبنان ۱۲۸ کرسی نمایندگی دارد، این کشور دارای نظام پارلمانی است و دولت از درون مجلس شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

شیخ نعیم قاسم گفت سلاح حزب الله، اسرائیل را نشانه گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار