بهره برداری از چند طرح عمرانی وخدماتی در شهرستان بستان آباد

همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از چند طرح عمرانی و تولیدی شهرستان بستان آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ 7  واحد تولیدی مرغ گوشتی در مناطق مختلف شهرستان بستان آباد به بهره برداری رسید این واحدهای تولیدی برای بیش از 90 نفرشغل ایجاد کرده اند.

این مرغداریها درروستاهای کر،آتباتان، آغچه کهل رجبانلو،قره بلاغ ،الخلج وکردکندی احداث شده ودرمجموع برای بیش از 243 هزارقطعه مرغ ظرفیت دارند.

برای احداث این 7 واحد مرغداری درمجموع بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری ازطرحهای عمرانی در روستای الوار از جمله خانه ورزش روستایی الوار در زمینی به مساحت 3 هزارمترمربع و اعتباری بالغ بر 700میلیون ریال احداث شده است.

همچنین 9 طرح مخابراتی شامل توسعه شبکه تلفن همراه،اینترنت پرسرعت همراه و adsl در روستاهای بخش مرکزی نیز بااعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است : نمایشگاهی از بیش از 150 اثر از هنرجویان واساتید خوشنویسی شهرستان دررشته های نستعلیق. ثلث و خوشنویسی باخودکار به مدت 10 روز به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاهی از صنایع دستی،وغذاهای محلی شهرستان نیز آغاز بکار کرد دراین نمایشگاه بیش از 20 نوع غذای محلی و 50 مورد ازآقار وصنایع دستی روستاییان وعشایر شهرستان به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه که بامشارکت بانوان روستایی وعشایری شهرستان دایرشده تاپایان ایام الله دهه فجر دایرخواهدبود.

 

انتهای پیام/ش

چند طرح عمرانی وخدماتی در شهرستان بستان آبادافتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.