نمایندگان احزاب فیلیپین و چین در کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی مطرح کردند؛

ضرورت همراهی آحاد مردم برای فعالیت هر چه بیشتر جاده ابریشم

نمایندگان احزاب چین و فیلیپین خواستار مشارکت مردم در فعالیت هر چه بیشتر جاده ابریشم شدند.

ضرورت همراهی آحاد مردم برای فعالیت هر چه بیشتر جاده ابریشمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زو سونگ نماینده احزاب چین در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی که صبح امروز در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد، گفت: جاده راه ابریشم می تواند در ایجاد مسیری چند وجهی میان کشورهای آسیایی کمک کننده باشد.

وی ادامه داد: در طول 5 سال گذشته کشورهای کنار این جاده با هم رایزنی هایی داشته اند لذا ما می توانیم همکاری های جدی در این زمینه داشته باشیم.

نماینده احزاب چین اضافه کرد: در عصر جدید کشور چین برنامه های مختلفی برای رسیدن مردمش به رفاه و خوشبختی در نظر گرفته است، چین در سال های اخیر به کشوری پیشرفته تبدیل شده است.

وی بیان کرد: برنامه های مختلفی مورد نظر سیاستمداران چین است که می تواند کمک حال احزاب سیاسی باشند. بنیانگذاران احزاب می توانند برای رسیدن به تمدن بشری تاثیرگذار باشند.

در ادامه نماینده کشور فیلیپین گفت: بنده سی سال پیش به اصفهان، یزد و قزوین سفر کردم مردم این شهرها بسیار مهمان نواز بودند.

وی افزود: جاده ابریشم از مرکز آسیا رد می شود و برنامه های مختلفی برای این جاده در نظر گرفته شده است و برای اجرای آنها باید سازمان های بین المللی همکاری کنند.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت آحاد مردم برای فعالیت بیشتر جاده ابرایشم، بیان کرد: رئیس جمهور فیلیپین در این زمینه از ما حمایت کرده و علاقمند به انجام همکاری های بین المللی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: چین ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار