نواختن زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان شرقی

با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور و مسئولان استانی زنگ انقلاب به صورت پایلوت در دبیرستان فردوسی تبریز نواخته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این آیین، با بیان این‌که امروزه باید به فجر آفرینان سال 57 آفرین گفت که از جان خود مایه گذاشته و برای پیروزی انقلاب و پایداری اسلام از هیچ گونه تلاشی دریغ نکردند، گفت: شعارالله اکبر با ورود امام راحل و پیروزی انقلاب و جاری شدن خون شهدا مصداق پیدا کرد و انقلاب اسلامی با پیروزی خود توانست در حوزه ی ایمان و محور ولایت برای ملت ما آزادی رقم بزند، ما از یاد نمی بریم که چه بوده و در حال حاضر نیز کجا هستیم و با کدام آرمان‌ها در بهمن 57 میثاق بسته ایم.

جعفر پاشایی با اشاره به این‌که دبیرستان ماندگار فردوسی با بیش از یکصد سال سابقه در راه اسلام و پایداری انقلاب اسلامی بیش از ۱۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، افزود: سال جاری برنامه های دهه ی مبارک فجر آموزش و پرورش استان با محوریت مدرسه و علاقه و انگیزه ی دانش آموزان برگزار می شود تا نسل جدید بدانند که برای فردای ایران اسلامی چه باید کنند، چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری، سرمایه ی اصلی کشور همین جوانان هستند که آینده ی کشور را خواهند ساخت.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه های فرعی مدارس و نواحی مناطق، 350 عنوان برنامه اصلی در دهه فجر امسال در آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

وی در ادامه از افتتاح ۵۰ پروژه آموزشی و رفاهی در سراسر نواحی ومناطق استان در دهه فجر سال جاری جهت رفاه حال دانش آموزان وفرهنگیان، خبر داد.

پاشایی با بیان این‌که روز 22 بهمن، روز میثاق ملت با آرمان های امام و مقام معظم رهبری و مبارزه با سلطه و استکبار جهانی است، تصریح کرد: همه ی ما در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال پرشورتر از سال های گذشته در صحنه حضور خواهیم داشت تا بار دیگر با آرمان های امام میثاق بسته و قدرشناس نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام/ش

افتتاح ۵۰ پروژه آموزشی و رفاهی در سراسر نواحی ومناطق استان آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار