شناسایی و دستگیری گروه شیطان پرستی در شبکه اجتماعی

رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری مدیر گروه شیطان پرستی فعال در یکی از شبکه های اجتماعی در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سرهنگ علی اعتمادی رئیس پلیس فتای استان در تشریح این خبر گفت: با رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به بارگزاری تصاویر و ترویج شیطان پرستی می نمود.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد مدیر و گرداننده صفحه مورد نظر ساکن بجنورد بوده که سریعا فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد،افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در بازرسی از محل اختفای متهم تعدادی تجهیزات رایانه ای به همراه آلات موسیقی و علائم شیطان پرستی کشف و وی برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان در پایان با اشاره به اینکه برخی شبکه های اینترنتی و اجتماعی با اهداف دین زدایی، حمله به مقدسات و ارزشهای اسلامی طراحی شده اند گفت: از والدین انتظار می‌رود تا نظارت و توجه بیشتری بر عملکرد فرزندان خود در استفاده از این گونه وب سایت ها داشته باشند.

انتهای پیام/آ

توصیه پلیس فتا به والدین برای نظارت بر عملکرد فرزندان در استفاده از شبکه های مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.